تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم رونمایی از ۳ تمبر اختصاصی در ۳ استان کشورمان برگزار شد

شرکت پستبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برگزاری نماز جمعه تهران از تمبر اختصاصی میز خدمت بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات رونمایی شد؛ در این مراسم که در پایان نماز جمعه این هفته تهران که به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در مصلی تهران برگزار شد، سرلشکر رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری نیز حضور داشت، تمبر مذکور توسط امام جمعه موقت تهران ممهور به مهر پست شد.

در ادامه، برخی مسئولان حاضر در مراسم بر حاشیه این تمبر مطالبی را به رسم یادبود نگاشتند.

رونمایی تمبر افتتاحیه مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان

در حاشیه آیین افتتاحیه مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد، در مراسمی که با حضور محمد بیرانوندی نماینده مردم شهرستان‌های خرم آباد و دوره چگنی وبخش‌های تابعه، موسی خادمی استاندار و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، تمبر اختصاصی افتتاحیه مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان توسط استاندار ممهور به مهر پست شد.

تمبر مذکور با همکاری اداره کل پست استان لرستان و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این استان چاپ و منتشر شده است.

رونمایی دو تمبر اختصاصی پیرغلامان و خادمان حسینی و یزد حسینیه جهان در یزد

همچنین در حاشیه برگزاری اختتامیه هفدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در استان یزد از دو تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد؛ در این مراسم که علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدعلی طالبی استاندار یزد و آیت‌اللّه محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، تمبر‌های اختصاصی یاد شده توسط رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ممهور به مهر پست شد.

بیشتر بخوانید:  رونمایی از تمبر فرمانده شهید نیروی انتظامی دلگان

شرکت پست

شرکت پست

شرکت پست

شرکت پست

شرکت پست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم رونمایی از ۳ تمبر اختصاصی در ۳ استان کشورمان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..