تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف وحشتناک پراید با تریلر + عکس (+۱۸)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ١:۴۵ بامداد امروز ٧ شهریور امسال بعد از انحراف خودرو تریلر ١٨ چرخ و عبور از گاردریل و تجاوز به لاین مقابل با سواری پراید شاخ به شاخ و منجر به مرگ ۴ سرنشین سواری پراید و مصدومیت یک نفر شد.

تصادف وحشتناک پراید با تریلر + عکس (+۱۸)

بیشتر بخوانید: واژگونی پراید ۶ مصدوم بر جای گذاشت + عکس

تصادف در آزادراه حدود کیلومتر ٣٠ کاشان نطنز نزدیکی مجتمع رفاهی تفریحی سان آرا رخ داده است که بعد از ٢ساعت رهاسازی سخت توسط نجاتگران پایگاه شهدای امدادگر یک نفر از سرنشینان پراید زنده و ۴ سرنشین دیگر که در دم جان باخته بودند از خودرو رهاسازی شدند.

فردی که توسط نجاتگران هلال‌احمر به صورت زنده رهاسازی شد توسط عوامل اورژانس ١١۵ به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد

لازم به ذکر است در حین تصادف، ٢خودرو عبوری برای تماشا و مسدود کردن جاده باهم برخورد کردند که خوشبختانه حادثه فقط خسارتی بود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف وحشتناک پراید با تریلر + عکس (+۱۸)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..