تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از تمبر جشنواه ملی روستا با حضور رحمانی‌فضلی

پستبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برگزاری مراسم "جشنواره ملی روستا" از تمبر اختصاصی این رویداد رونمایی شد؛ در این مراسم که دیروز دوشنبه ۴ شهریور ماه در مجموعه گردشگری ائلداغی زنجان برگزار شد،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، فتح الله حقیقی استاندار زنجان و جمعی از مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:  رونمایی از تمبر فرمانده شهید نیروی انتظامی دلگان

تمبر مذکور توسط وزیر کشور  ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و دیگر مسئولین حاضر بر حاشیه آن مطالبی را به رسم یادبود نگاشتند.

این جشنواره با هدف توسعه و شناخت فرهنگی استان زنجان، توسعه گردشگری، معرفی و ترویج محصولات روستایی و عشایری در راستای سفر‌های ارزان قیمت برگزار شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از تمبر جشنواه ملی روستا با حضور رحمانی‌فضلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..