تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک وحشتناکی که پسر بچه به راننده کامیون داد+فیلم

شوک وحشتناکی که پسر بچه به راننده کامیون داد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده کامیون از استان باکنین ویتنام لحظه هراس‌ آوری را تجربه کرد که خوشبختانه عواقب بدی نداشت. این راننده در امتداد جاده مشغول رانندگی بود که ناگهان پسر بچه دوچرخه‌سوار بدون هیچ هشداری وسط جاده پیچید.

بیشتر بخوانید: اتفاق غیرمنتظره عجیب داماد را به کما برد! +تصاویر

دوربین جلو کامیون این صحنه را ضبط کرد. در حالی که تصور شد پسر بچه زیر چرخ کامیون له شده است اما خوشبختانه راننده به موقع مسیر را تغییر داد و از یک تصادف غم‌انگیز جلوگیری کرد. در شرایطی که راننده از کابین پیاده شد تا پسر بچه را نصحیت و قوانین دوچرخه‌سواری در جاده را به او گوشزد کند، اما متخلف کوچولو که بسیار ترسیده بود، صحنه را به سرعت ترک کرد.


انتهای پیام/


خطری که از بیخ گوش پسربچه دوچرخه سوار گذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک وحشتناکی که پسر بچه به راننده کامیون داد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..