تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتردکتر؛ نوبت حضوری را غیرحضوری بگیرید

انتخاب پزشک خوب، دریافت راحت نوبت و انتظار کمتر در مطب از نیازهای بیماران و خانواده بیماران است؛ پیشرفت تکنولوژی در کنار توجه کسب‌وکارها و سرمایه‌‌‌گذاران به حوزه سلامت آغازگر تغییرات اساسی شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

روش‌های قدیمی دیگر جواب نمی‌دهند

کافی‌ است سری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در تمامی شهرهای کشور بزنید. حضور پرتعداد مراجعه‌کننده، به‌هم‌ریختگی مطب، خستگی و کلافگی بیماران و پرسنل مطب، گویای شرایط نامطلوب مطب‌ها و مراکز درمانی کشور است. استفاده از روش‌های‎‌ دفتری و کاغذبازی باعث شده‌اند روند نوبت‌دهی، پذیرش و ویزیت بیماران کند و فرسایشی‌ پیش برود.

 ارائه نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان در کشور

با توجه به شرایط مطرح شده، در یک‌دهه گذشته و به‌صورت پراکنده سایت‌ها و سامانه‌های نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان راه‌اندازی شده‌اند. توجه نکردن به زیرساخت‌ مناسب و برنامه‌ریزی بلندمدت باعث شد، فعالیت این سامانه‌ها موفقیت‌آمیز نباشند. اما پس از آن، کسب‌وکارهای جدید با نگرش اصلاح شده و ایجاد زیرساخت لازم توانسته‌اند خدمات بهتری در نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان ارائه دهند.

 دریافت نوبت غیرحضوری از پزشکان

در اوایل دهه ۹۰ و با بررسی کسب‌وکارهای ناموفق، استارتاپ دکتردکتر فعالیت خودش را با ایجاد یک زیرساخت استاندارد در فضای ابری آغاز کرد. تلاش دکتردکتر ارائه خدمات متفاوت در سامانه نوبت‌دهی و مدیریت مطب پزشکان است. این خدمات به‌صورت گسترده نیازهای بیمار و پزشک را به‌صورت جداگانه در مطب و مراکز درمانی را پوشش می‌دهد.

برای دریافت نوبت غیرحضوری و راحت در هر ساعت از شبانه‌روز به سایت نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان دکتردکتر مراجعه کنید. در بخش جست‌وجو، با توجه به نام پزشک، شهر محل فعالیت پزشک یا تخصص مورد نظر، پزشکان را جست‌وجو کنید. پس از بررسی اطلاعات پزشکان، نوبت اینترنتی خود را از پزشک مورد نظر دریافت کنید.

دکتر دکتر

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی دکتردکتر

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی دکتردکتر با ایجاد زیر ساخت مناسب، یکی از آماده‌ترین سامانه‌‌های نوبت‌دهی و مدیریت مطب را برای پزشکان و بیماران توسعه داده است. دکتردکتر به پشتوانه کسب بهترین وب‎‌‎سایت حوزه سلامت الکترونیک کشور در سه‌سال و فعالیت بیش از ۱۵۰۰ پزشک در تخصص‌هایی مانند دکتر زنان و زایمان، متخصص قلب و عروق، ارتوپدی، متخصص مغز و اعصاب و... از سامانه‌های پویا این حوزه شمرده می‌شود و در حال حاضر روزانه هزاران نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند.

برای عزیزانتان نوبت بگیرید

حضور افراد سالخورده خانواده‌ مانند پدربزرگ و مادربزرگ‌‌ها در مراکز درمانی کار سختی است. انتظار آن‌ها در صف‌های طولانی برای سلامت روحی و جسمی ایشان مناسب نیست. به همین دلیل، در نوبت‌دهی اینترنتی پس از بررسی اطلاعات پزشکان برای آن‌ها به‌صورت غیرحضوری نوبت بگیرید تا برای مراجعه به مطب پزشک، کم‌ترین انتظار را داشته باشند و در زمان مناسب توسط پزشک معاینه و معالجه شوند.

دکتر دکتر

سخن پایانی

دغدغه‌ها و مسائل زیادی در خدمات نوبت‌دهی و سرویس‌دهی مطب‌ها و مراکز درمانی وجود دارد. بی‌گمان تا استانداردهای جهانی فاصله و راه زیادی باقی‌ مانده است اما حضور و فعالیت جدی کسب‌و‌کارهای نوبت‌دهی و مدیریت مطب با رویکرد نوین می‌تواند امیدبخش آینده‌ای بهتر برای ارائه خدمات به بیماران عزیز کشور باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتردکتر؛ نوبت حضوری را غیرحضوری بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..