تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش سه فیلم جدید از ششم شهریور/ قرارداد اکران «مسخره باز» ثبت شد

اکران سه فیلم جدید از ششم شهریور/ قرارداد اکران «مسخره باز» ثبت شدغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، درباره مصوبات جدید این شورا به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «پیلوت» در گروه زندگی بعد از فیلم «قسم» و قرارداد اکران فیلم «مسخره باز» در گروه آستارا پس از فیلم «شاه کش» به ثبت رسید.

او افزود: قرارداد اکران فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» در تاریخ بیستم شهریور در گروه آزاد ثبت شد.

فرجی ادامه داد: فیلم های سینمایی «چاقی» در گروه ایران، «برمودا» در گروه آستارا و «صدای منو می‌شنوید» صادق پروین آشتیانی در گروه فرهنگ از چهارشنبه ششم شهریورماه اکران می‌شوند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان گفت: کف فروش بقیه فیلم‌ها در سینما‌ها بالاست و اکران آن‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

مسخره باز چه زمانی اکران می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش سه فیلم جدید از ششم شهریور/ قرارداد اکران «مسخره باز» ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..