تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت بازار خودرو / افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت دنا

به گزارش خبرآنلاین، امروز بازار خودرو نه تنها روند کاهشی در محصولات را پیش نگرفته است بلکه در عین حال که قیمت اکثر خودروها ثابت مانده است قیمت برخی خودروها نیز افزایش چند میلیون تومانی داشته است.

در این میان برخی خودروها روند رفت و برگشت قیمتها را در پیش گرفته اند که می توان از جمله آن ها به دنا معمولی اشاره کرد که قیمت آن در شنبه گذشته به ۱۱۰ میلیون رسید و امروز دوباره قیمت آن ۵ میلیون تومان افزایش یافت و در این میان خودرو پژو ۲۰۰۸ افزایش ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و قیمت پراید ۱۱۱ SE نیز نزدیک ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز نزدیک به ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

در میان افزایش قیمت های چند میلیونی، قیمت برخی خودرو ها از جمله پژو ۴۰۵ GLX، پراید ۱۳۱، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیبا کاهش چندهزار تومانی داشته است.

آخرین قیمت خودروها در جدول زیر آمده است:

۲۲۶۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت بازار خودرو / افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت دنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..