تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه کجاست؟

پل معلق مشگین شهر یکی از زیباترین، جدیدترین و مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است. این پل طویل‌ترین و مرتفع‌ترین پل معلق کابلی خاورمیانه محسوب می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

مشگین شهر یکی از شهرهای استان اردبیل است که به خاطر طبیعت زیبا، مردمان خونگرم و مهمان‌نواز و باغ‌های میوه‌ شهرت دارد. این شهر زیبا در دامنه کوه سبلان قرار دارد و در فصل‌های گرم سال، آب و هوایی بسیار مطبوع و خنک دارد و شاید به همین دلیل سفر به این شهر در فصل‌های گرم دلپذیرتر خواهد بود.

یکی از جاذبه‌های گردشگری مشگین شهر که در سال ۹۴ افتتاح شد، پل معلق این شهر است. با گزارش اختصاصی کجارو همراه باشید تا با این پل زیبا بیشتر آشنا شویم.

پل معلق مشگین شهر

پل معلق مشگین‌ شهر طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه است.

پل معلق مشگین شهر

عرض این پل دو متر و طول آن ۳۶۵ متر است.

پل معلق مشگین شهر

پل معلق مشگین شهر

در کنار پل معلق مشگین شهر یک سکوی زیپ‌لاین هم قرار دارد که از روی پل و دره می‌گذرد.

پل معلق مشگین شهر

پل معلق مشگین‌شهر که طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه است در ارتفاع ۸۰ متری رودخانه خیاوچایی و روی پارک جنگلی مشگین‌شهر احداث شده است.

پل معلق مشگین شهر

برای احداث این پل و مجموعه توریستی آن ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده و کار طراحی و ساخت آن توسط مهندس‌های ایرانی انجام شده است.

پل معلق مشگین شهر

یکی از جالب‌ترین بخش‌های این پل بخش شیشه‌ای آن است.

پل معلق مشگین شهر

در هنگام عبور از روی این قسمت از پل می‌توانید زیر پای خود را ببینید. بخش‌ شیشه‌ای دقیقا در قسمت وسط پل قرار دارد.

پل معلق مشگین شهر

در هنگام عبور از روی پل باید از دویدن و پرش خودداری کنید تا باعث ایجاد نوسان روی پل نشوید.

پل معلق مشگین شهر

این نوسان و تکان‌ها ممکن است برای کودکان و افراد سالخورده در هنگام راه رفتن روی پل معلق، مشکل ایجاد کند و باعث زمین خوردن آن‌ها بشود.

پل معلق مشگین شهر

در طرف دیگر دره، سکوی فرود زیپ لاین قرار دارد که پس از فرود می‌توانید از آن بالا آمده و از روی پل معلق به سمت دیگر دره بازگردید.

پل معلق مشگین شهر

در انتهای پل و سمت دیگر دره هم یک مجموعه تفریحی و بازارچه قرار دارد و می‌توانید سواری با چند خودرو با طراحی قدیمی را تجربه کنید.

پل معلق مشگین شهر

در مجموع گذشتن از روی این پل زیبا و دره سرسبز تجربه‌ای جدید و جالب برای گردشگرها است. در بخش بعدی گزارش سفر به اردبیل، با هم ویدیوی اختصاصی کجارو از پل معلق مشگین شهر را خواهیم دید. اگر قبلا به این پل سر زده‌اید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر قصد سفر به اردبیل و بازدید از جاهای دیدنی اردبیل را دارید، مناسب‌ترین آفر تور اردبیل را می‌توانید در کجارو، از میان تور‌های ده‌ها آژانس مسافرتی معتبر انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنید.

مطالعه قسمت دوم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..