تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارقان اماکن خصوصی و لوازم خودرو در کرج

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرزگفت: اواخر مرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری ۳۲ حصارک در حین ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: راننده خودرو به محض مشاهده خودرو گشت پلیس قصد فرار داشت که با اقدام به موقع ماموران خودرو متوقف شد و سرنشینان آن که چهار نفر بودند، دستگیر شدند و از داخل خودرو آن ها دو دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شد.

وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده مخفیگاه سایر اعضای باند را لو دادند که ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از تحت محاصره قرار دادن مخفیگاه سارقان، همدستان آن ها را که چهار مرد و یک زن بودند، دستگیر شدند و از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل تجهیزات داخل خودرو، لوازم خانگی، فرش، دوچرخه، پلاک خودرو و ... کشف شد.

محمدیان مطرح کرد: متهمان به همراه پرونده مقدماتی و اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند و در بازجویی کارآگاهان اعتراف کردند که با تشکیل یک باند ۹ نفره و با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و تیبا اقدام به ۳۲۸ فقره سرقت کرده اند.

وی افزود: این سرقت ها شامل ۲۵۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۷۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی، مغازه و ... در مناطق باغستان، حصارک و مهرشهر کرج است؛ سارقان اموال مسروقه را به یک مالخر می فروختند که با تلاش کارآگاهان نامبرده نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

محمدیان با بیان اینکه تاکنون ۵۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، گفت: تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد و از طریق پیامک و تماس تلفنی به شهروندانی که مورد سرقت قرار گرفته اند، برای شناسایی اموالشان اطلاع رسانی خواهد شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارقان اماکن خصوصی و لوازم خودرو در کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..