تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده تلویزیون هوشمند وان‌پلاس از پنل QLED

استفاده تلویزیون هوشمند وان‌پلاس از پنل QLEDبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس از سال گذشته در حال ارائه نشانه‌هایی از تلویزیون هوشمند خود است. اما هیچ چیز مشخصی درباره آن به بیرون درز پیدا نکرده بود تا این که فهرست Bluetooth SIG از اطلاعات این تلویزیون هوشمند پرده برداشت. این فهرست مشخص کرد که تلویزیون هوشمند وان‌پلاس در اندازه‌های بزرگی (از ۴۳ تا ۷۵ اینچ) تولید خواهند شد و همه آن‌ها دارای پنل LED هستند.

وان‌پلاس در حال انتشار قطره‌ای اطلاعات تلویزیون جدید خود است. در طی این کار اخبار مربوط به عرضه این دستگاه هوشمند در سپتامبر و نام آن منتشر شده است. اگر به یاد داشته باشید وان‌پلاس نام OnePlus TV را برای تلویزیون خود انتخاب کرد، نامی ساده و معمولی که در سریع‌ترین حالت اطلاعات اصلی دستگاه را منتقل می‌کند.

اطلاعات جدید منتشر شده از OnePlus TV

اکنون به لطف توئیت OnePlus India ما اولین جزئیات فنی این محصول را می‌دانیم. بر اساس این توئیت OnePlus TV از پنل ۵۵ اینچی QLED استفاده می‌کند.

استفاده تلویزیون هوشمند وان‌پلاس از پنل QLED

بیشتر بخوانید: اضافه شدن ویژگی‌های جدید به OnePlus 6 و 6T پس از بروزرسانی

در کیس‌های قبلی، مدل‌های مبتنی بر اندروید با ۴۳ تا ۷۵ اینچ اندازه ارائه شده‌اند و ظاهراً تلویزیون ۴۳ اینچی برای هند نیز محدود است. این اعلامیه لزوماً هیچ یک از این موارد را رد نمی‌کند، اما حداقل تأیید می‌کند که هند نسخه ۵۵ اینچی را دریافت می‌کند. مدل ۷۵ اینچی احتمالاً به آمریکا و چین می‌رسد.

پنل QLED چیست؟

نام QLED اصطلاح بازاریابی سامسونگ برای فناوری صفحه نمایش LED کوانتومی است که علی‌رغم نام مشابه، اصلا به OLED ارتباطی ندارد. پنل‌های QLED برخلاف OLED که هر پیکسل جداگانه از نور خود ساطع می‌کند، به نورپردازی LED متکی است؛ بنابراین کیفیت تصویر تلویزیون QLED تا حد زیادی به میزان نور پس زمینه بستگی دارد. به زبان دیگر ما تا زمانی که خودمان نتوانیم این دستگاه را ببینیم نمی‌توانیم درباره آن نظر دقیق بدهید و اطلاعات زیادی داشته باشیم.

انتهای پیام/

تلویزیون هوشمند وان پلاس از پنل QLED استفاده می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده تلویزیون هوشمند وان‌پلاس از پنل QLED»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..