تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری تهران

پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سلگی مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه روند توزیع و تحویل موتور سیکلت‌ها طی چهار مرحله انجام می‌شود و در این فرایند دو هزار و ۱۵۰ موتور سیکلت توزیع خواهد شد، بیان کرد: در مرحله نخست ۵۵۰ دستگاه، مرحله دوم و سوم هر‌کدام ۷۵۰ دستگاه و در مرحله چهارم ۱۰۰ دستگاه موتور تحویل همکاران موزع می‌شود.

بیشتر بخوانید: رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی

او در ادامه فرایند توزیع را براساس اولویت مراجعه موزعان به شعب بانک عنوان کرد و اظهار داشت: هر مرحله توزیع حدود دو هفته به طول خواهد انجامید و در مجموع طی دو ماه موتورسیکلت‌ها تحویل می‌شود. مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی همچنین تصریح کرد: علاوه بر تهران، تاکنون مرحله نخست توزیع استان‌های آذربایجان غربی، قزوین، البرز، خراسان رضوی و اصفهان نیز تا فردا به پایان می‌رسد.

سلگی یکی از موانعی که روند توزیع موتورسیکلت‌ها را با مشکل مواجه کرده است، معطلی در روند پلاک گذاری عنوان کرد و افزود: انطباق دهی آدرس‌های ثبت شده، بعضا روند پلاک گذاری را زمان بر می‌کند. او اظهار امیدواری کرد: با تلاش همکاران اداره کل تامین، نگهداری و پشتیبانی و سایر حوزه ها، نوسازی ناوگان موتوری در زمان مقرر انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..