تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن تقاضای بستنی کرد؛شوهر گفت نمی خرم چون تو چاقی/ پایان ماجرا:قتل شوهر با قیچی!

در این حادثه که روز چهارشنبه در مقابل یک فروشگاه در شهر «ژومادیان» واقع در استان هنان چین رخ داد این زن با دو قیچی مرگ دردناک مرد جوان را رقم زد. ظاهرا پس از آنکه این زن با جواب منفی نامزدش برای خوردن بستنی مواجه شد دست به این اقدام هولناک زد.

بنا به گفته شاهدان عینی پس از آنکه این زن به نامزدش پیشنهاد داد برای فرار از گرما بستنی بخورند قربانی در پاسخ به او گفت: " تو به اندازه کافی چاق هستی و حالا می‌خواهی بستنی بخوری؟ "

زن جوان با شنیدن این پاسخ بلافاصله وارد یک فروشگاه شد و پس از خریدن دو عدد قیچی آن را چهار مرتبه در بدن نامزدش فرو کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین مرد جوان که خون زیادی از دست داده بود در محل حادثه جانش را از دست داد. نامزد او نیز که پس از کشتن شوهرش اقدام به فرار کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن تقاضای بستنی کرد؛شوهر گفت نمی خرم چون تو چاقی/ پایان ماجرا:قتل شوهر با قیچی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..