تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام دردناک خیانت زن به شوهرش! + فیلم

درگیری با سلاح سرد شوهر با رقیب عشقی در خیابان! + فیلم///یکشنبه صبحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری با سلاح سرد مرد کلمبیایی با رقیب عشقی‌اش صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های این کشور رقم زد. در این حادثه وحشتناک این مرد ۴۳ ساله با مرد جوان ۳۵ ساله وارد درگیری با چاقو شدند.

بیشتر بخوانید: قتل نامزد در خیابان به‌خاطر خوردن بستنی!

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی به‌وسیله تلفن همراه تهیه شده است، درگیری این دو مرد را با یکدیگر به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مردی که پیراهن قرمز بر تن دارد چاقو به دست به مرد جوان حمله‌ور می‌شود. مرد جوانی که پیراهن سبز رنگ بر تن دارد، ظاهرا همان فردی است که عامل خیانت زن کلمبیایی به شوهرش بوده که با استفاده از یک صندلی تلاش می‌کند از خود دفاع کند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی کلمبیا در این حادثه که در شهر «تولیما» رخ داد شوهر ۴۳ ساله بر اثر اصابت چاقو به بدنش در محل حادثه جانش را از دست داد. مرد جوان نیز که دچار جراحت‌های شدید از ناحیه دست راست، سینه و شکم شده بود به بیمارستان منتقل شد. بنا به این گزارش مرد جوان نیز بر اثر جراحت‌های شدید در بیمارستان جانش را از دست داد. ظاهرا هر دو نفر در هنگام درگیری بدلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند.

گفتنی است؛ پلیس سرگرم تحقیقات در مورد این حادثه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام دردناک خیانت زن به شوهرش! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..