تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش ستاره‌های سابق در هفته شکست استقلال

علیرضا جوادی: در شب کم‌فروغ تیم استراماچونی در تبریز، روح‌الله باقری و مهدی رحمتی مقابل پیکان با درخشش خود، پدیده را به صدر جدول فرستادند و در طرف دیگر پایتخت هم، سهرابیان در پیروزی سایپا نقش موثری را ایفا کرد تا این تیم هفته اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

گل‌زنی باقری هم‌زمان با بازگشت

روح‌الله باقری، فصل گذشته به‌عنوان پدیده لیگ یک به استقلال پیوست تا رویاهای خود را در پراهن آبی و در لیگ برتر جست‌وجو کند. شرایط در ابتدا برای باقری خیلی خوب پیش رفت و او توانست در هفته ابتدایی لیگ هجدهم در در قامت یک ستاره برای استقلال بازی کند، اما رفته‌رفته اعتماد شفر از او سلب شد تا او در شرایط بدی قرار بگیرد. این بی‌اعتماد به باقری تا حدی بود که این بازیکن حتی روی نیمکت نمی‌نشست و به یک سکونشین دائمی تبدیل شده بود. با رفتن شفر و آمدن مجیدی به او دوباره به ترکیب استقلال بازگشت و نشان داد که اگر به او فرصت کافی داده می‌شد، می‌توانست در حد و اندازه‌های یک ستاره در سطح لیگ برتر ظاهر شود. هم‌زمان با حضور استراماچونی در استقلال، حواشی اطراف روح‌الله هم زیاد شد و سرمربی ایتالیایی ترجیح داد تا از نام او عبور کند و روی نامش خط قرمز بکشد تا روح‌الله وارد چالش جدیدی در زندگی حرفه‌اش شود. او بعد از جدایی از استقلال به شهرخودرو پیوست تا در 28 سالگی به‌دنبال رویاهایش باشد و زیرنظر یحیی گل‌محمدی دوباره احیا شود. او در شب شکست استقلال توانست با گل‌زنی خود، خیال پدیده را راحت کند تا ثابت کند که او یکی از بهترین بازیکن‌های ایران در پست خودش است.

جشن گرفتن حضور دوباره کلین‌شیت

مهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال فصل پیش را با درخشش آغاز کرد و در طول فصل توانست با کلین‌شیت‌های خود، خط دفاع استقلال را به‌عنوان بهترین خط دفاعی لیگ مطرح کند، اما در جریان دربی نیم‌فصل دوم با حرکت‌های عجیب‌وغریبش راهش را با استقلال به پایان رساند تا بازوبند کاپیتانی را به وریا غفوری واگذار کند. بعد از پایان فصل و اتمام قرارداد، او تصمیم گرفت تا به شهرخودرو برود، تا در حد امکان از حواشی دوری کند. او پیش‌فصل آرامی را در مشهد سپری کرد و در جریان اولین بازی فصل موفق شد در شب درخشان پدیده، با ثبت یک کلین‌شیت خیال یحیی را از داشتن یک دروازه‌بان مطمئن راحت کند.

سهرابیان هم با برد آغاز کرد

مدافع استقلالی که از زمان حضور منصوریان در استقلال خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرد، همواره در میان بازیکنان فیکس استقلال قرار داشت و در پست‌های مختلف برای استقلال بازی می‌کرد و حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. با حضور استراماچونی در فوتبال ایران، او هم مانند روح‌الله باقری از تیم کنار گذاشته شد تا در سایپا بازی کند و شاگرد ابراهیم صادقی شود. او در حالی به سایپا پیوست که همه او را یک بازیکن تمام شده تلقی می‌کردند، اما او با درخشش در هفته اول و پیروزی در اولین بازی لیگ برتر، خودش را با دیگر اثبات کند.

در هفته‌ای که استقلال در تبریز با عملکرد بد در خط دفاع و حمله با یک شکست زمین مسابقه ترک کرد و مهره‌های تدافعی و تهاجمی این تیم شرایط خوبی را نداشتند، بازیکنان سابق استقلال در همان پست‌هایی که استقلال ضعف داشت، موفق به درخشش در لیگ برتر شدند تا سیاست‌های غلط نقل‌وانتقالاتی استقلال، بار دیگر خود را نشان دهد.

255 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش ستاره‌های سابق در هفته شکست استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..