تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، لرزش ناگهانی پوسته جامد زمین را زلزله می‌نامند. این زلزله‌ها از نظر مردم یکی از بلا‌یای طبیعی به حساب می‌آید البته انسان از ابتدا تا به امروز تلاش کرده اند که با اندیشیدن تدابیر مناسب و اجرای این تدابیر میزان درصد تخریب زلزله‌ها را کاهش دهند.

تعبیر خواب زلزله

بحث ما در اینجا بررسی دلایل وقوع زلزله یا کنکاش در میزان موفقیت راه‌های کاهش درصد تخریبی زمین‌لرزه‌ها نیست. ما در این گزارش سعی می‌کنیم سیری در دنیای خواب داشته باشیم و ببینیم که تعبیر خواب زلزله چیست؟

براساس روایتی از امام صادق (ع) تعبیر خواب زلزله دچار شدن به رنج و سختی و گرفتاری و بلای خیلی بزرگ از طرف «پادشاه» و یا دچار شدن به قحط و بیماری است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب شما چیست؟ آیا تعبیر خواب شما واقعیت دارد؟

محمدبن سیرین در این باره گفته اگر کسی خواب زلزله را ببیند مردم آن دیار را از پادشاه رنج و بلا رسد به قدر جنبیدن زمین.

کارل گوستاو یونگ، فیلسوف و روانشناس سوئیسی نیز گفته است افرادی که خواب زلزله می‌بینند تکان شدیدی را تجربه
می‌کنند و این تکان شدید ثبات و بنیانشان را تهدید یا متزلزل می‌کند.

تعبیر خواب زلزله


در این میان برخی از معبران غربی نیز معتقدند زلزله در خواب نماد قدرت و عظمت است و دلیل آن احساس ترس و خطری است که از شدت لرزش آن به ما دست می‌دهد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله در خواب چه تعبیری دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..