تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهل سال دوم برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود +عکس نوشته

‌‌‌رهبر انقلاب با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی:

چهل سال دوم برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود +عکس نوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته‌ی دولت، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، چهارشنبه گذشته با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

از این رو پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای بخشی از بیانات رهبرمعظم انقلاب را در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در قالب عکس نوشته‌ای را تحت عنوان «چهل سال دوم برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود»، در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

در متن کامل این پست آمده است:

«رهبرانقلاب در دیدار هیئت دولت: آمریکا، اروپا و حتی شوروی سابق در این چهل سال هر اقدامی را که می‌توانستند علیه جمهوری اسلامی انجام دادند، اما به نتیجه نرسیدند... دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و چهل سال دوم جمهوری اسلامی قطعاً از چهل سال اول، برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود. ۹۸/۵/۳۰»

چهل سال دوم برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود +عکس نوشته

انتهای پیام/

‌‌




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهل سال دوم برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود +عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..