تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت یوبیسافت به ساخت عناوین جدید فکر می‌کند

شرکت یوبیسافت به ساخت عناوین جدید فکر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت در حال حاضر روی عناوین Ghost Recon Breakpoint، Watch Dogs: Legion و نسخه جدید Rainbow Six کار می‌کند. این عناوین همگی جزو بازی‌های برتر و پرطرفدار شرکت یوبیسافت هستند که هرکدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارد و همه‌ی این بازی‌ها می‌توانند درآمد بسیار خوبی برای یوبیسافت به همراه داشته باشند. از طرفی هم نباید از نسخه جدید مجموعه Assassin’s Creed غافل شد که قرار است در سال آینده وارد بازار شود؛ می‌توان گفت درآمدی که یوبیسافت از فروش این عنوان کسب خواهد کرد، با در آمد تمامی عناوین در حال ساخت این شرکت برابری می‌کند.

از عناوین پرطرفدار و قدیمی‌تر این شرکت نباید غافل شد، عناوینی مثل Rainbow Six Siege و For Honor که هرگز در دنیای بازی‌های این شرکت تکرار نخواهند شد به زودی و به طور کامل از رده خارج خواهند شد. این بازی‌ها در زمان عرضه توانستند جزو پرفروش‌ترین عناوین ساخته شده توسط یوبیسافت باشند.

شرکت یوبیسافت به ساخت عناوین جدید فکر می‌کند

به تازگی خبر هایی از سرمایه‌گذاری جدید یوبیسافت به گوش می‌رسد و ظاهرا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عناوین جدیدتر است. عناوینی که احتمالا شرکت مذکور اقدام به ساخت آن‌ها کند، بازی‌های  Gods and Monster و Roller Champions هستند که ظاهرا شرکت یوبسیافت در برنامه‌های خود، طراحی این عناوین را نیز گنجانده است.

مدیر اجرایی شرکت یوبیسافت درباره ساخت عناوین جدید اعلام کرده است که ساخت بازی‌های جدید برای شرکت ما مثل یک چالش است و به این ترتیب می‌توانیم از استعداد افرادی که در شرکت ما هستند استفاده و افراد بیشتری را استخدام کنیم. همچنین از عناوین پر طرفدار خود غافل نخواهیم شد و قطعا به فکر گیمرهای قدیمی خود خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: بازی Need for Speed Heat سبکی کاملا جدید خواهد داشت

هنوز از پروژه‌های جدید شرکت یوبیسافت اطلاعات زیادی منتشر نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت درباره عناوین جدیدش منتظر ماند.

انتهای پیام/

ساخت عناوین جدید به دست یوبیسافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت یوبیسافت به ساخت عناوین جدید فکر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..