تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممدوحی: چه کسی گفته در جامعه مدرسین اختلاف وجود دارد؟ بیخود گفته است

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام ممدوحی درباره سکوت جامعه مدرسین در انتخابات معتقد است که نه تنها جامعه مدرسین سکوت نکرده، بلکه نقش‌ هدایتگری خود را ایفا کرده و می‌کند. او به خبرآنلاین گفت: سکوت جامعه مدرسین به این معناست که اشخاص و افراد را مشخصا تعیین و از انها حمایت نمی‌کند اما اینگونه هم نیست که هدایتگری نداشته باشد.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> جامعه مدرسین نیازمند بازسازی تشکیلاتی؟ / راز سکوت ۶ ساله

او درباره اینکه این نقش هدایتگری را در انتخابات پیش‌رو چگونه ایفا خواهد کرد، می‌گوید: اکنون جامعه مدرسین جلسه‌ای ندارد که بخواهند در این رابطه تصمیمی بگیرند حال بعد از ماه مرداد باید دید که چه تصمیمی خواهند گرفت.

ممدوحی گفت: جامعه مدرسین از قبل برای اصولگرایان توصیه‌هایی داشته‌اند و این توصیه‌ کردن‌ها بستگی به موقعیت دارد.

او وجود هرگونه اختلاف نظر را در میان اعضای جامعه مدرسین نیز تکذیب کرده و می گوید: اصلا چنین موضوعی در میان اعضا وجود ندارد و هر کسی این را گفته است بیخود گفته است.

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممدوحی: چه کسی گفته در جامعه مدرسین اختلاف وجود دارد؟ بیخود گفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..