تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل ۴۰ میلیونی گردشگران ایرانی در گیلان

ارسلان زارع عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد تسهیلات سفر گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه ویژگی‌های رفتاری و فرهنگی مردم از عوامل جذب گردشگر است، اظهار کرد: مردم گیلان با سابقه فرهنگی و میهمان نوازی خود عامل موثر در جذب گردشگران هستند.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه گسترش سفرهای داخلی سبب ایجاد رونق اقتصادی می شود، افزود: گردشگران داخلی نقش مهمی در توسعه جامعه، فضای کسب و کار، ارکان اشتغال و تولید دارند.

افزایش ۳.۵ درصدی تردد مسافر در گیلان/۳۹ میلیون نفر وارد شدند

وی با اشاره به طرح سفرهای ارزان قیمت «ساب»، گفت: سطوح درآمدی گردشگران و مسافران چگونگی هزینه کرد را مشخص می‌کند و تعیین پکیج های ارزان قیمت سبب افزایش جذب مسافران خواهد شد.

زارع ادامه داد: سهم زیادی از تولید ناخالص ملی ترکیه از طریق جذب گردشگر و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری به دست می آید که باید از آن الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به تردد ۳۹ میلیون نفر مسافر در پنج ماهه نخست امسال در استان گیلان، تأکید کرد: باید با برنامه ریزی و ایجاد جذابیت مسافران گذری را به اقامتی تبدیل کنیم. امسال ورود مسافران ۳.۵درصد و اقامت آنها نیز ۲.۲ درصد نسبت‌ به سال گذشته افزایش داشته است.

۶۴۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل ۴۰ میلیونی گردشگران ایرانی در گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..