تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیان هواوی از تحریم‌های آمریکا کمتر از برآورد اولیه خواهد بود

هواوی اعلام کرد برخلاف برآوردهای اولیه، میزان زیان کلی این شرکت از تحریم‌های آمریکا ۳۰ میلیارد دلار نخواهد بود.

چند ماه پیش، رن ژنگ‌فی، مدیرعامل هواوی، اعلام کرد میزان فروش گوشی‌های هوشمند هواوی به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت در مقایسه با مقطع مشابه سال گذشته ۳۰ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت. بااین‌حال اریک ژو، مدیر اجرایی این شرکت، به خبرنگاران گفت میزان تأثیر تحریم‌های آمریکا کمتر از این مقدار خواهد بود. به‌گزارش رویترز، او در این‌ باره به خبرنگاران گفت:

به‌نظر می‌رسد تأثیر این تحریم‌ها کمتر از پیش‌بینی‌های اولیه باشد؛ اما باید تا ماه مارس و انتشار نتیجه‌ی بررسی‌ها منتظر بمانیم.

براساس اعلام ژو این شرکت انتظار دارد تحریم‌های آمریکا درزمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند حدود ۱۰ میلیارد دلار به هواوی ضرر بزند.

هواوی

کمیته‌ی تجارت خارجی آمریکا بعد از انتشار دستور اجرایی دونالد ترامپ، هواوی را در فهرست سیاه تحریم‌های خود قرار داد و هرگونه تجارت با این شرکت را ممنوع کرد. براساس این تصمیم، شرکت‌های آمریکایی که می‌خواهند با هواوی تجارت کنند، باید از دولت آمریکا مجوز دریافت کنند. این مجوز فقط به تجارت‌هایی تعلق می‌گیرد که به‌گفته‌ی آمریکا امنیت ملی این کشور را تهدید نکنند.

مقاله‌های مرتبط:

مدیر اجرایی هواوی در این کنفرانس خبری که در شهر شن‌ژن برگزار شد، اعلام کرد این شرکت سیستم‌عامل اختصاصی طراحی کرده تا نیاز نداشته باشد از اندروید استفاده کند. در‌حال‌حاضر، هواوی برای استفاده از سرویس‌های اندروید گوگل با مشکلات زیادی رو‌به‌رو شده است.

دوشنبه‌ی گذشته آمریکا مجوز همکاری شرکت‌های آمریکایی با هواوی را برای ۹۰ روز دیگر تمدید کرد؛ اما ژو این اقدام را بی‌معنی می‌داند؛ چون با توجه به وضعیت موجود، کارمندان هواوی کاملا آماده‌ی فعالیت در شرایط تحریمی آمریکا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیان هواوی از تحریم‌های آمریکا کمتر از برآورد اولیه خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..