تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | کلاهبرداری از تهرانی‌ها با لباس امدادخودرو!

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد صبح امروز شنبه، ۲ شهریور، از دستگیری متهمی که با پوشش مبدل امداد خودرو از شهروندان اخاذی می‌کرد خبر داد و با حضور چند تن از شکات، بازسازی صحنه و شیوه عملکرد متهم در این کلانتری انجام شد.

متهم در خیابان با شناسایی افراد مسن که با خودرویشان در حال عبور بودند و با شیوه‌هایی که نشان از کمک به راننده‌ها دارد، آنان را متوقف می‌کرد، از این رو به بهانه تعمیر اتومبیل آن‌ها اقدام به باز کردن کاپوت و تعمیرات می‌کرد و پس از اتمام کار اصرار به این موضوع داشت که وجه و هزینه تعمیرات را به صورت کارت به کارت به حساب وی منتقل کنند، سپس با در دست گرفتن کارت اقدام به انتقال هزینه‌هایی چند برابر وجه اعلام شده به حساب خود می‌کرد.

عکس‌ها: باشگاه خبرنگاران جوان
61282




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | کلاهبرداری از تهرانی‌ها با لباس امدادخودرو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..