تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مجتبی جباری به ناراحتی استراماچونی از غیبت مترجم

به گزارش ایسنا، مجتبی جباری در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ برتر، درباره شکست استقلال در هفته نخست لیگ گفت: با توجه به فشارهایی که روی تیم بود، نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک سابق استقلال درباره عملکرد استقلال و استراماچونی در این تیم خاطرنشان کرد: بازی نخست است و نمی‌توان روی استراتژی مربی نظر داد تا شناخت لازم را از لیگ پیدا کند. امیدوارم در بازی بعد نتایج بهتری را کسب کند.

او درباره باخت استقلال و ناراحتی استراماچونی از استقلال و نبود مترجم گفت: شرایط استقلال را متوجه نشدم اما بیشتر درباره مترجم بود. این مسائل برای ما عادی است اما برای مربی‌ای که از خارج از کشور آمده آزاردهنده است. امیدوارم شرایط بهتر شود چون حداقل انتظار از مجموعه برآورده کردن انتظارات مربی است. روی این تیم و مربی سرمایه گذاری شده است و امیدوارم مسائل کوچک تمرکز او را بر هم نزند.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مجتبی جباری به ناراحتی استراماچونی از غیبت مترجم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..