تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیرت بی بی سی از سامانه‌ ضد موشکی باور ۳۷۳ ایران +فیلم

حیرت انگلیس از سامانه‌ی ضد موشکی باور ۳۷۳ ایران +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رونمایی از سامانه موشکی پدافند هوایی باور ۳۷۳ دوربرد فوق پیشرفته، بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی و بین‌المللی پیدا کرد. با رونمایی از  سامانه‌ ضد موشکی باور ۳۷۳، شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی که نقش پررنگی را در ایجاد جنگ روانی علیه کشورمان ایفا می‌کند با منتشر کردن گزارشی در خصوص این سامانه موشکی  به قدرت نظامی ایران اعتراف کرد.

بیشتربخوانید : واکنش کاربران به رونمایی از سامانه موشکی «باور ۳۷۳» / ۳۷۳ بار اسمشو تکرار کن تا باورکنی «ما می‌توانیم»

سامانه موشکی پدافند هوایی باور ۳۷۳ به دست متخصصان صنعت دفاعی کشور در کمتر از یک دهه طراحی و ساخته شده است  و همزمان با روز صنعت دفاعی ( ۳۱ مرداد) رونمایی و آماده تحویل به نیروی پدافند هوایی ارتش شد. در ادامه ویدئویی از حیرت شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی فارسی از سامانه ضد موشکی باور ۳۷۳ ایران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیرت بی بی سی از سامانه‌ ضد موشکی باور ۳۷۳ ایران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..