تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال مردم از ستاره عصرجدید در فرودگاه اهواز +فیلم

استقبال پرشور مردم از ستاره عصرجدید در فرودگاه اهواز +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب برنامه تلویزیونی پرمخاطب عصر جدید با پیروزی «فاطمه عبادی» بانوی هنرمند ایرانی به آخرین برگ خود رسید. بیش از ۲۴ میلیون رای مردمی در سبد ۵ فینالیست برنامه عصر جدید ریخته شد تا در ساعت‌های اولیه بامداد جمعه، محبوب‌ترین استعدادهای شناخته شده در این برنامه  جذاب تلویزیونی مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد جالب حاج حسین یکتا برای برنامه عصر جدید

اجرای زیبای فاطمه عبادی  به‌شدت در اولین برنامه مورد استقبال داوران و مردم قرار گرفت. این موفقیت ادامه داشت تا اینکه با شکستن رکورد آرای مردمی در نیمه‌نهایی مسابقه عصر جدید با کسب ۴ میلیون ۶۰۳ هزار رای توانست به فینال این مسابقه راه یابد. سرانجام این هنرمند نقاش، اهل بندر ماهشهر خوزستان که آثارخود را با شن طراحی می‌کرد، ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای را از آن خود کرد تا در صدر آخرین محفل عصر جدید بنشیند.

حالا پس از گذشت چند روز از فینال عصرجدید عبادی به شهر خود بازگشته و با استقبال پرشور مردم خون گرم استان خوزستان  در فرودگاه اهواز مواجه شده است . در ادامه ویدئویی از استقبال مردم از ستاره عصرجدید را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

استقبال مردمی از فاطمه عبادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال مردم از ستاره عصرجدید در فرودگاه اهواز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..