تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رسم عاشقی» را روی آنتن شبکه پنج ببینید

«رسم عاشقی» را روی آنتن شبکه پنج ببینیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، این سریال محصول سال ۸۴- ۱۳۸۳ شبکه تهران است که به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و با بازی محمدعلی کشاورز، لاله اسکندری، سروش صحت، مینا جعفرزاده، محمود عزیزی، افسانه پاکرو و.. روی آنتن رفت. این سریال در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان سریال رسم عاشقی آمده است:

مهرماه ۱۳۲۰ است. چند روزی است که رضاخان از مملکت گریخته و هرج و مرج بر همه جا حاکم شده و شهر در قبضه نیرو‌های نظامی خارجی قرار گرفته است. ابراهیم خان مرد متمول و صاحب منصبی است که قصد دارد طوبی را به عقد خود درآورد. یوسف که جوان جاهل و لاابالی است، فضای هرج و مرج شهر را مناسب اعمال خلاف خود می‌یابد. روزی او با پیرمردی آشنا می‌شود که همراه دختر‌ی به نام طوبی به تهران آمده تا نزد ابراهیم خان برود و ...

سریال «رسم عاشقی» از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۲۳ پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۹ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رسم عاشقی» را روی آنتن شبکه پنج ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..