تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نشست خبری اولین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو

آغاز نشست خبری اولین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگوبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری اولین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو صبح امروز در سالن جلسات سازمان سینمایی حوزه هنری با حضور سید صادق رضایی دبیر جشنواره، میثم نیلی رئیس مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد.

میثم نیلی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ادبی شهید اندرزگو در خصوص این جایزه ادبی گفت: تقرییا بیش از ۳ سال از آغاز فرآیند در مجمع ناشران با دغدغه مقابله و مبارزه با جریان رسانه‌ای تطهیر پهلوی پایه گذاری شد که امسال تقریبا به آن نقطه آغازین رسمی خود رسید.

وی افزود: جریان جنگ امروز، جنگ روایت هاست آنچه در فضاهای فرهنگی کشور اتفاق می افتد دعواهای پس از حماسه ها و پیش از جنگ های سخت است.

رئیس مجمع ناشران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ های امروز، جنگ شکستن اراده هاست و به نقش آفرینی رسانه ها و تولیدات فرهنگی در این زمینه اشاره و بیان کرد: در دوره های تاریخی ظاهرا شکست خوردیم اما با روایت درست، موفقیت های بزرگ تمدنی رقم خورد که نمونه بارز آن واقعه عاشوراست. روایت درست از حماسه های یک ملت قابلیت این را دارد که اهداف ملت را در مسیر آرمانی خود تثبیت و تشدید کند. باید کسانی زحمات و تلاش های مبارزان و مجاهدان در میدان را با نگاه فرهنگی و هنر بیان و قلم بتوانند دقیق روایت کنند. در سال های آغازین انقلاب اسلامی حرکت هایی کردیم اما در سال های گذشته از نگارش کتاب در زمینه روایت انقلاب اسلامی غفلت کردیم. این غفلت ها با تلاش های بسیار جدی همراه شده است که از ناحیه ظلمت پرستان برای تحریف انقلاب اسلامی و ارائه روایتی وارونه از آن شد. این افراد سعی کردند و تلاش می‌کنند با استفاده از رسانه های اجتماعی جدید، روایت غلط خود را جا بیندازند. اگر در این جنگ مغلوب شویم مدیون خون شهدا از اول انقلاب تا کنون خواهیم بود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نشست خبری اولین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..