تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارشی از خرید جدید و گران‌قیمت تراکتور

گزارشی از خرید جدید و گران‌قیمت تراکتوربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فورچونه در پاریس به دنیا آمده، اما به دلیل اصلیت پدرش که اهل مارتینیک، یکی از کشور‌های کوچک دریای کارائیب است، در تیم ملی این کشور بازی کرده است. البته او تا این سن و سال تنها ۵ بازی برای این تیم انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: چگونه تراکتور پرتماشاگرترین تیم لیگ شد؟ 

در عرصه باشگاهی نیز او تاکنون حضور در بالاترین سطح لیگ یک کشور را تجربه نکرده و تراکتورسازی اولین تیم او در این سطح محسوب می‌شود. فورچونه فوتبالش را در تیم لوزناک در فرانسه آغاز کرد و پس از حضور در تیم‌هایی، چون آلبی و مارتیگو، به بیزیریس در دسته سوم پیوست. او در ۳۳ باری که پیراهن این تیم را به تن کرد، موفق شد ۱۷ گل و ۶ پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کند و فصلی موفق را پشت‌سر گذاشت. این مهاجم که توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را دارد پس از دو سال بازی در این تیم مورد توجه تیم لنس در دسته دوم فرانسه قرار گرفت و راهی این باشگاه شد. حضور دو ساله او در این تیم نیز با آمار نسبتا خوبی همراه بود.

کوین که به نظر می‌رسید خیلی‌دیر به یک فوتبالیست حرفه‌ای تبدیل شده، در لیگ دو فرانسه ۷۶ بار به میدان رفت و با ۱۸ گل و ۱۴ پاس گل نشان داد همان‌قدر که خوب گل می‌زند، در موقعیت‌سازی برای هم‌تیمی‌هایش نیز موفق است. در جام‌حذفی نیز فورچونه در ۶ بازی، ۲ پاس گل داده و در جام اتحادیه هم با رکورد ۲ گل و ۳ پاس گل در ۵ مسابقه نمایش خوبی در لنس داشت. پس از دو فصل بازی با پیراهن لنس، تروا دیگر تیم دسته دو، او را به خدمت گرفت. فورچونه فصل گذشته را در این تیم سپری کرد و حتی تا آستانه صعود به لوشامپیونه نیز پیش رفت، اما درنهایت او و تیمش نتوانستند جواز صعود را به دست بیاورند. تروا در پایان فصل با ۷۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و در پلی‌آف صعود به لوشامپیونا و درحالی که فورچونه را ۱۲۰ دقیقه در ترکیب خود داشت، در وقت اضافه ۲ بر یک مغلوب لنس شد و به فینال پلی‌آف نرسید. البته لنس، تیم سابق کوین نیز در فینال به دیژون باخت و در دسته دوم باقی ماند.

فورچونه در فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی تیمش بود و در ۳۴ مسابقه‌ای که برای این تیم انجام داد، آمار ۱۱ گل و ۱۱ پاس گل در دسته دوم یکی از لیگ‌های معتبر اروپا را ثبت کرد که یکی از دلایل قیمت ۱.۵ میلیون یورویی است که سایت ترانسفرمارکت روی او ارزش‌گذاری کرده و البته به نظر می‌رسد با قیمتی بسیار پایین‌تر راهی تراکتورسازی شده باشد. حالا این مهاجم ۱۸۲ سانتیمتری برای نخستین‌بار تصمیم گرفته فوتبالش را در خارج از فرانسه پیگیری کند و حتی این انتقال برای رسانه‌های این کشور نیز کمی تعجب‌آور به نظر می‌رسد. این درحالی است که تراکتورسازی با امانوئل آدبایور، ستاره سال‌های دور رئال و منچسترسیتی نیز مذاکراتی را انجام داده بود، اما درنهایت این مهاجم فرانسوی بود که توانست نظر مثبت مصطفی دنیزلی را به خود جلب کند و این فصل را در لیگ برتر ایران بازی خواهد کرد.

منبع:فرهیختگان

انتهای پیام/

مهاجمی گلزن از کشوری گمنام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارشی از خرید جدید و گران‌قیمت تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..