تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات زن جوان در حال خودکشی در ایستگاه قطار! +فیلم

نجات زن جوان در حال خودکشی در ایستگاه قطار! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشیاری ماموران ایستگاه قطار، در یکی از ایستگاه‌های قطار هند مانع از خودکشی یک زن شد. این زن که با ورود به محدوده ریل این ایستگاه، قصد داشت با ایستادن در مقابل قطار در حال حرکت دست به خودکشی بزند با هوشیاری ماموران این ایستگاه قطار ناکام ماند. این حادثه در ایستگاه قطار ویدیشا واقع در منطقه مادهیا پرادش هند رخ داد.

در ویدئویی که توسط دوربین مداربسته در این ایستگاه ضبط شده لحظه وقوع این حادثه  به تصویر کشیده شده است. در ابتدای این ویدئو، این زن در حال ورود به محدوده ریل این ایستگاه دیده می‌شود که به آرامی در حال قدم زدن به سمت قطار در حال ورود به ایستگاه است. لحظاتی بعد دو مامور که متوجه نقشه این زن برای خودکشی شده‌اند بلافاصله تلاش خود را برای نجات او آغاز می‌کنند. در ادامه  این ویدئو، یکی از ماموران در حال دویدن به سمت این زن روی سکوی ایستگاه دیده می‌شود و مامور دیگر نیز که وارد محدوده ریل شده تلاش می‌کند مانع پیشروی او شود.

در ادامه ماموران توانستند این زن را از مقابل قطار به کنار سکو منتقل کرده و مانع خودکشی او شوند. این در حالی است که هنوز مشخص نیست چرا این زن تصمیم گرفته به زندگی خود پایان دهد.

گفتنی است؛ نجات این زن لحظاتی پیش از خودکشی در این ایستگاه قطار در هند در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز دو مامور پلیس هندوستانی موفق شده بودند جان یک مرد میانسال را که در حال خودکشی در خانه‌اش بود نجات دهند.

بیشتر بخوانید: نجات مرد در حال خودکشی در آخرین لحظه! +فیلم

انتهای پیام/

هوشیاری مامور ایستگاه قطار زن در حال خودکشی را ناکام کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات زن جوان در حال خودکشی در ایستگاه قطار! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..