تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره گل ریوه آوه در شب درخشش لژیونر ایرانی/ اولین هت تریک اروپایی طارمی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم لیگ فوتبال پرتغال، تیم ریوه آوه به مصاف داس آوس رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریف خود را مقتدرانه شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اولین گلزنی طارمی برای ریو آوه در لیگ پرتغال

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در پیروزی تیمش نقش به سزایی داشت و با عملکرد فوق العاده‌ای که از خود بر جای گذاشت، توانست برای اولین بار در یک تیم اروپایی هت تریک کند.

طارمی در دقایق ۱۰، ۲۲ و ۵۲ برای ریوه آوه گلزنی کرد و در ادامه نونو سانتوس و فیلیپه آگوستو گل‌های چهارم و پنجم ریوه آوه را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: بازتاب جهانی گلزنی مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال

طارمی همچنین در دقیقه ۷۵ یک ضربه پنالتی برای تیمش گرفت که آگوستو آن را به گل تبدیل کرد. پس از آن و در دقیقه ۷۶ مهاجم تیم ملی کشورمان تعویض شد و از بازی بیرون آمد.

تک گل داس آوس در این دیدار را انزو زیدان فرزند سرمربی رئال مادرید که به تازگی به این تیم پیوسته، وارد دروازه ریوه آوه کرد.

لازم به ذکر است مهرداد محمدی در این بازی ۹۰ دقیقه برای آوس بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سرمربی ریو آوه: مهدی طارمی فوتبالیستی استثنایی است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره گل ریوه آوه در شب درخشش لژیونر ایرانی/ اولین هت تریک اروپایی طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..