تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی نژاد: موفقیت ووشو کاران در آسیا با تلاش مربیان بادانش ایرانی بدست آمد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ایران درباره نایب قهرمانی سانداکارای جوان در مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی اظهار کرد: نایب قهرمانی تیم ساندای ووشو کشورمان در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان  و در مجموع مقام سومی در ۲ بخش ساندا و تالو را در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کشور برونئی  را تبریک می‌گویم. خوشحال هستم  ورزشکاران ما با کسب ۲۳ مدال  باعث شدند چندین مرتبه پرچم کشورمان در آسیا  به اهتزاز دربیاید و  کسب ۷ طلا، ۵ نقره و ۱۱ برنز حاصل زحمات ورزشکاران بود. همچنین علی رغم همه مشکلاتی که برای کشورمان به وجود آمد ما توانستیم نتیجه دوره قبل مسابقات را  که در کره جنوبی برگزار شده بود را تکرار کنیم  و  این موضوع نشان دهنده مقاومت فعال بر مشکلات است.

بیشتر بخوانید: عنوان سومى ملی پوشان جوان ووشو در رقابت هاى آسیایى

او ادامه داد: نسل جوان ما امیدوارانه در حال تلاش برای فردای بهتری است. اگر در دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا در بخش ساندا و تالو توانستیم نایب قهرمان شویم به خاطر این بود که ۳ سرمربی چینی داشتیم، اما امسال هر ۴ مربی ما ایرانی بودند و موفقیت بدست آمده با تلاش مربیان بادانش ایرانی بدست آمد و این باعث خوشبختی ماست. این همان نگاهی است که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با نخبگان ورزشی و علمی داشتند اشاره کردند.  

توجه به جوانان نتیجه اش تشکیل تیم ملی بزرگسال قدرتمند بوده است 

علی نژاد بیان کرد: به هر حال فدراسیون ووشو در این چند سال به رده‌های پایه توجه کرده است و این توجه ویژه نتیجه اش تشکیل تیم ملی بزرگسالان قدرتمند بوده است و موفقیت‌ها در بخش ساندا و تالو بانوان و مردان رخ داده است. این بار هم امیدوار به آینده شدیم که می‌توانیم باز هم چهر‌های جدیدی از این ورزشکاران را در تیم‌های ملی بزرگسال خود شاهد باشیم. علاوه بر این  تیم ملی بزرگسال ما نفراتی دارد که از سال قبل در رده سنی جوانان مسابقات جهانی برزیل شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: کسب ۲ مدال برنز و یک نقره توسط ملی پوشان ایران

موفقیت بدست آمده در آسیا به خاطر کار تیمی بزرگ است 

رئیس فدراسیون ووشو در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی توفیق برای همه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان دارم و از همه کسانی که به ما در این سفر کمک کردند از جمله سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم. همچنین از مسئولان استانی ورزش و جوانان که میزبانی اردو‌های ما را برعهده داشتند و از روسای هیئت ها‌ی ووشو تشکر و قدرانی می‌کنم. به هر حال  اگر موفقیتی بدست آمده به خاطر کار تیمی بزرگ است که از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شروع شده  و  تا سراسر کشورمان ادامه داشته است. این افتخارات حاصل زحمات همه این عزیزان است و آرزوی موفقیت برای همه ایرانی‌های عزیز را دارم.

 بیشتر بخوانید: ملی پوشان ووشو ایران یک مدال طلا و نقره کسب کردند

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از ووشو ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی نژاد: موفقیت ووشو کاران در آسیا با تلاش مربیان بادانش ایرانی بدست آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..