تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین مشکل لیگ برتر ایران!

خبرآنلاین: استفاده از توپ‌های جدید تبدیل به تازه‌ترین مشکل در لیگ‌برتر ایران شده است.

 چند روز پیش بود که بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در راس سایر بازیکنان دیگر تیم های لیگ برتری در فضای مجازی و همچنین در مصاحبه های خودشان از کیفیت بد توپ های این دوره رقابت های لیگ برتر گرفتند.

در حالیکه چند سالی بود چنین چیزی از سوی بازیکنان و به خصوص دروازه بان ها در فوتبال ایران شنیده نمی شد و به نظر توپ های استفاده شده در لیگ های قبلی مورد تایید اکثریت بود.

در این فصل اما حتی پیش از اینکه رقابت های لیگ نوزدهم آغاز شود، انتقادها از کیفیت توپ ها بالا گرفت. توپ هایی که بدون حتی هیچ طرح خاصی کمی در تصاویر از رنگ و بوی هر مسابقه ای هم کم می کند و بدون شک می توان گفت بدون هیچ ظرافتی از نظر زیبایی طراحی شدند.

البته که مهمتر از زیبایی، کیفیت توپ ها مسئله ای است که اگر تایید بازیکنان را می گرفت، بعید بود مشکلی وجود داشته باشد.

در حال حاضر اما با گذشت تنها یک هفته از رقابت های لیگ برتر، انتقادها از کیفیت توپ های جدید هم زیاد شده و این مسئله در کنار زیبایی که در طراحی توپ ها دیده نمی شود تبدیل به یکی از جدیدترین مشکلات در آغاز لیگ نوزدهم شده. مشکلی که اصلا هم کوچک نیست و می تواند معادلات زیادی را تغییر دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین مشکل لیگ برتر ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..