تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر

ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های گوناگونی را در دنیای بازی‌های موبایلی می‌توان یافت که سعی می‌کنند یک محیط شبیه سازی شده را برای گیمر پدید آورند تا وی بتواند به راحتی خود را در آن محیط حس کرده و به اقدامات و ماموریت‌های بازی بپردازد. بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game یکی از اینگونه بازی ها است که ماموریت‌های گیمر را در قالب یک محیط شبیه سازی شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ظرافت و مهارت جزء فاکتور‌های مهمی هستند که شما برای موفقیت در بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game به آن‌ها نیاز دارید. ماشین‌آلات ساختمانی مختلفی به شما سپرده می‌شود و باید در خلال ماموریت‌های متنوع، از آن‌ها استفاده کنید. در بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game هر کدام از این ماشین‌آلات، از ابزار‌های کنترلی خاصی استفاده می‌کنند و کارکرد خاص خودشان را دارند.

ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر

کنترل‌های بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game بسیار روان و جذاب است و پیچیدگی لازمی را که از یک بازی شبیه‌ساز انتظار داریم، ارائه می‌دهد. این کنترل‌ها امکان هدایت تمام بازو‌های یک ماشین سنگین را به شما می‌دهند و می‌توانید اشیا را با آن حرکت دهید. این روند در ابتدا سخت به نظر می‌رسد و مرتبا دچار اشتباه می‌شوید، اما با تجربه بیش‌تر بازی، به شکل عادی روند کار دست‌تان خواهند آمد.

ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر

البته یک سیستم کنترل ساده نیز برای بازی درنظر گرفته شده است که افرادی که دل‌شان نمی‌خواهد وارد پیچیدگی‌های کنترل یک ماشین سنگین شوند، می‌توانند از آن استفاده کنند. بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game دارای ۴ محیط شبیه‌سازی شده است که همه ماموریت‌ها در آن‌ها قرار گرفته‌اند. چالش‌های ویژه در کنار این ماموریت‌ها وجود دارند و کار‌های بیش‌تری را از شما می‌خواهند.

اما یکی دیگر از بخش‌های جذاب بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game مربوط به مراحل تخریب آن است. در این مراحل یک ساختمان مخروبه تحویل شما داده می شود و باید با رعایت اصول ایمنی آن را تخریب کنید. انیمیشن‌های این مراحل بسیار جذاب هستند و حس حضور واقعی در این محیط‌ها را القاء می‌کنند. وظایفی که شما در بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game دارید، سطح‌بندی مشخصی دارند و می‌توانند بسیار آسان تا بسیار سخت باشند.

ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر

در حین کار کردن با ماشین‌آلات باید مراقب باشید که برخوردی به افراد حاضر در محیط و همچنین دیگر ماشین‌آلات نداشته باشید و موارد ایمنی را رعایت کنید. در مراحل ویژه شما کار‌های جذابی با ماشین‌آلات سنگین انجام می‌دهید که عجیب، اما بسیار جذاب هستند. بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game از دو نوع سیستم کنترلی ساده و واقع‌گرایانه بهره می‌برد. در سیستم کنترلی واقع گرایانه، باید تسلط کاملی به اهرم‌های ماشین داشته باشید و به شکل واقعی آن‌ها را حرکت دهید. بازی موبایل Dig In: An Excavator Game یکبار دیگر شما را به دنیای شبیه سازی شده‌ای می‌برد که یکی از مشاغل مهم دنیای واقعی را در آن تجربه کنید.

ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر

المان‌های سرگرم‌کننده بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game، به‌خوبی می‌توانند اوقات فراغت شما را پر کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی موبایلی Badland Brawl +بررسی فنی این بازی

اگر از علاقه‌مندان به کار‌های ساختمانی هستید و دوست دارید که کنترل یک ماشین سنگین را بر عهده بگیرید، Dig In می‌تواند رویای شما را محقق کند. بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/

معرفی بازی موبایلی Dig In: An Excavator Game



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..