تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا علوم شناختی و رسانه در موفقیت یکدیگر موثر هستند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین نژادی مدرس دانشگاه  با اشاره به تاثیر زیاد رسانه بر روان انسان، گفت: اگر کسی با علوم شناختی آشنا باشد و شیوه‌های تاثیر رسانه بر روان انسان را بداند در مواجهه با رسانه از شگرد‌های بهتری بهره‌برداری می‌کند.

آیا علوم شناختی و رسانه در موفقیت یکدیگر موثر هستند؟

بیشتربخوانید: ترفندهای علمی برای یادگیری سریعتر مطالب و به یاد آوردن آن‌ها

وی در ادامه به کارکرد‌های فراوان علوم شناختی اشاره کرد و گفت: علوم شناختی از حیث روان‌شناختی، عصب‌شناختی، فلسفی و موضوعات بسیاری مورد بررسی قرار می‌گیرد، اگر کسی با رسانه مواجه شود و دریافت‌هایی از رسانه داشته باشد رسانه تبدیل به بخشی از شخصیت وی می‌شود و رسانه‌ها شخصیت او را شکل می‌دهند. حال اگر فرد به صورت آگاهانه در معرض رسانه قرار بگیرد خودش آگاهانه شخصیت خودش را شکل می‌دهد، اما اگر ناآگاهانه در برابر رسانه قرار گیرد منفعلانه عمل می‌کند و رسانه آنگونه که می‌خواهد او را می‌سازد و او نمی‌تواند آنگونه که می‌خواهد از رسانه بهره بگیرد.

مدرس دانشگاه ادامه داد: می‌توان گفت علوم شناختی می‌تواند به ما کمک کند که چگونه با رسانه مواجه شویم، به نوعی می‌توان گفت رسانه می‌تواند در ترویج علوم شناختی موثر باشد و تلاش کند از طرفی علوم شناختی در موفقیت رسانه‌ها بسیار مؤثر است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

تاثیر متقابل علوم شناختی و رسانه در موفقیت یکدیگر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا علوم شناختی و رسانه در موفقیت یکدیگر موثر هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..