تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی‌های سامانه بومی پدافند هوایی پیشرفته باور ۳۷۳ +اینفوگرافیک

باور373به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز گذشته همزمان با روز صنعت دفاعی، از سامانه بومی پدافند برد و ارتفاع بلند باور ۳۷۳ با حضور آقای روحانی رئیس‌جمهور کشورمان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به رونمایی از سامانه موشکی «باور373» / 373 بار اسمشو تکرار کن تا باورکنی «ما می توانیم»

سامانه باور ۳۷۳، یک سلاح پدافند هوایی زمین‌پایه است که در کلاس برد و ارتفاع بلند جای می‌گیرد و طراحی آن با نگاه به سامانه‌های روز دنیا و با تکیه‌بر دانش، تجربیات متخصصان ایرانی و با بهره‌گیری از فن‌آوری‌ سامانه‌های بومی صیاد ۲ و ۳ انجام شده است.

سامانه سلاح پدافند هوایی باور ۳۷۳، محصول وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های‌مسلح است که متخصصان سازمان صنایع هوافضا مسئولیت یکپارچه‌سازی و سیستمی آن را به عهده داشته و با هدایت عملیاتی نیروی پدافند هوایی ارتش و مشارکت شرکت صاایران و سازمان صنایع دفاع، طراحی و تولید شده است.

در ادامه طرح نوشته‌ای را با عنوان بررسی کامل مشخصات و ویژگی‌های سامانه بومی پدافند هوایی پیشرفته باور ۳۷۳ مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی‌های سامانه بومی پدافند هوایی پیشرفته باور ۳۷۳ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..