تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از آیین نامه و سامانه ارزیابی شرکت‌های سلامت دیجیتال تا پایان شهریور

علیزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

علی علیزاده دبیر کمیته سلامت دیجیتال وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از پیشنهادات شرکت های فعال در حوزه دیجیتال سلامت این بود که آیین نامه حوزه سلامت دیجیتال در وزارت بهداشت تدوین و رونمایی شود و تصمیم گرفتیم پس از تعامل با نهادهای مرتبط این آیین نامه را تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: شناسایی ۱۴۲ شرکت سلامت دیجیتال/ استفاده از جوانان در ساختار فناوری‌های سلامت

۵٠ درصد اپلیکیشن‌های سلامت در حوزه رژیم غذایی هستند

 دبیر کمیته سلامت دیجیتال وزارت بهداشت با اشاره به حوزه فعالیت اپلیکیشن‌های سلامت در کشور بیان کرد: ۵٠ درصد اپلیکیشن‌های سلامت در حوزه رژیم غذایی و تناسب اندام هستند و شاید نبود آیین نامه سلامت دیجیتال موجب شده اپلیکیشن‌های تخصصی ایجاد نشوند.

او با بیان اینکه این آیین نامه در زمینه فعالیت شرکت‌های سلامت دیجیتال تدوین شده است، ادامه داد: ‌شرکت‌های مشهور دنیا که بیشترین درآمدها را دارند در حوزه سلامت دیجیتال بیشترین سرمایه‌گذاری را داشته اند چراکه حوزه سلامت دیجیتال رو به رشد و جذاب است.

دبیر کمیته سلامت دیجیتال وزارت بهداشت با اشاره به شمار اپلیکیشن های حوزه سلامت گفت: اپلیکیشن‌ها تخصصی در حوزه سلامت بسیار کم است و برای فعالیت اپلیکیشن های تخصصی در این حوزه باید قواعدی وجود داشته باشد.

علیزاده گفت: آیین نامه و سامانه ارزیابی شرکت های سلامت دیجیتال تا پایان شهریور راه اندازی خواهد شد تا شرکت‌های سلامت دیجیتال به این سامانه مراجعه و فرآیندهای اخذ مجوز را طی کنند.

حمایت ۵۰ میلیارد تومان از شرکت‌های حوزه دیجیتال سلامت

علیزاده با اشاره به حمایت وزارت بهداشت از شرکت‌های حوزه دیجیتال سلامت گفت: با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانیم تا سقف ۵۰ میلیارد تومان از شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال سلامت حمایت کنیم.

دبیر کمیته سلامت دیجیتال وزارت بهداشت اظهار کرد: در وزارت بهداشت بزرگترین رگولاتور دنیا که در حوزه سلامت دیجیتال فعالیت می‌کند رصد کرده‌ایم تا بتوانیم آیین نامه بومی برای فعالیت شرکت های دیجیتال سلامت تدوین کنیم.

علیزاده بیان کرد: در حوزه سلامت دیجیتال باید به امنیت بسیار توجه کنیم و اهمیت اینکه یک رگولاتوری در این حوزه وجود داشته باشد، حس می‌شود.

دبیر کمیته سلامت دیجیتال وزارت بهداشت تاکید کرد: وقتی یک محصول تجهیزات پزشکی می‌خواهد وارد بازار شود باید استانداردهایی داشته باشد که سازمان غذا و دارو و اداره کل تجهیزات پزشکی مجوز لازم را صادر می‌کند، در حوزه سلامت دیجیتال هم باید مرجعی داشته باشیم تا مجوزهای لازم را صادر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از آیین نامه و سامانه ارزیابی شرکت‌های سلامت دیجیتال تا پایان شهریور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..