تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های پخش کننده بین المللی «در جستجوی فریده» درباره قوانین اسکار

صحبت های پخش کننده بین المللی «در جستجوی فریده» درباره قوانین اسکاربه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش کننده بین المللی «در جستجوی فریده» درباره معرفی این فیلم مستند به آکادمی اسکار گفت: با توجه به آنچه در وب سایت رسمی و در صفحه ١۶ قوانین نود و دومین دوره آکادمی اسکار به صراحت اشاره شده است، تمام فیلم‌های بلند بیشتر از ۴٠ دقیقه مستند، داستانی و انیمیشن امکان معرفی به آکادمی اسکار را دارند.

وی ادامه داد: آکادمی اسکار در اقدامی که اخیرا صورت داده، نام بخش «جایزه فیلم خارجی زبان» را به بخش «جایزه بین المللی فیلم بلند» تغییر داده است. این در حالی است که این فقط یک تغییر نام بوده و هیچ یک از قوانین این بخش تغییر نیافته است. همچنین در سال‌های گذشته تعدادی از کشورها، فیلم مستند خود را به عنوان نماینده به این بخش معرفی کرده اند.

نوبخت در پایان گفت: در قوانین بخش مستند اسکار نیز اشاره شده است که یکی از شرایط حضور فیلم‌های مستند می‌تواند معرفی فیلم به نمایندگی از آن کشور در بخش «جایزه بین المللی فیلم بلند» به آکادمی اسکار باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های پخش کننده بین المللی «در جستجوی فریده» درباره قوانین اسکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..