تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عصر جدید فقط یک برنامه تلویزیونی نیست؛ شبکه سه الگوی جریان انقلابی در گام دوم است

#عصر_جدید فقط یک برنامه تلویزیونی نیستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش برنامه استعدادیابی عصر جدید با واکنش‌های مختلفی از سوی صاحب‌نظران همراه بوده است. همزمان با پخش اعلام نتایج فینال این برنامه مهدی محمدی، کارشناس مسائل امنیتی و تحلیلگر اقتصاد سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر نظرش را درباره برنامه استعدادیابی عصر جدید به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: وقتی بشیر حسینی تقلیدگر صدایش را غافلگیر می‌کند +فیلم

مهدی محمدی در پست خود نوشت:

«عصر جدید فقط یک برنامه تلویزیونی نیست، علی فروغی هم بیش از یک مدیر شبکه است. این برنامه و شبکه ۳ الگویی است از مسیری که جریان انقلابی در گام دوم خود به آن سخت نیازمند است: مهربان با مردم و اهل ریسک‌های بزرگ برای پیوند با 'همه جامعه'، بدون عدول از ارزش‌ها و ضمن انقلابی ماندن.»

#عصر_جدید فقط یک برنامه تلویزیونی نیست

برنامه تلویزیونی عصر جدید که با هدف کشف استعدادهای نهفته در بین مردم، بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت از شبکه سه سیما شد توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.شب گذشته  فینال این مسابقه بزرگ به‌صورت زنده از شبکه سه پخش شد و نفرات اول تا پنجم فینالیست‌های این  برنامه اعلام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عصر جدید فقط یک برنامه تلویزیونی نیست؛ شبکه سه الگوی جریان انقلابی در گام دوم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..