تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج برانکو از الاهلی عربستان قوت گرفت

تیم فوتبال الاهلی در اولین دیدار از سری رقابت های لیگ عربستان مقابل تیم فوتبال العداله به تساوی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته (پنج‌شنبه) در اولین دیدار خود از سری رقابت های لیگ عربستان مقابل تیم العداله به تساوی یک بر یک دست یافت.

پس از این بازی منصور بن مشعل (رئیس باشگاه الاهلی عربستان) اعلام کرد: در خصوص ماندن یا رفتن برانکو ایوانکوویچ امروز یا فردا تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شروع ضعیف شاگردان برانکو در لیگ برتر فوتبال عربستان

الاهلی با هدایت برانکو پس از باخت مقابل الهلال عربستان از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و باید دید آیا مدیران این باشگاه با سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه خواهند داد یا او را اخراج خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: حذف برانکو و الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان آسیا/ السد با هدایت ژاوی به یک چهارم صعود کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دنیای فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج برانکو از الاهلی عربستان قوت گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..