تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو به علی دایی امیدواری داد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده است که احتمال دارد در فصل آینده لیگ برتر ایتالیا به دوران فوتبال حرفه‌ای اش پایان دهد.

رونالدو به علی دایی امیدواری داد

رونالدو تنها تعقیب کننده علی دایی در عنوان برترین گلزن جهان است و با اظهارات اخیر این بازیکن، علی دایی امیدوارتر از قبل برای باقی ماندن رکورد خود در سال‌های آینده است.

علی دایی با ۱۰۹ گل در حال حاضر بهترین گلزن فوتبال جهان در بازی‌های ملی محسوب می‌شود و رونالدو با ۸۸ گل نزدیک‌ترین تعقیب کننده او محسوب می‌شود.

رونالدو در سال‌های اخیر توانست بعد از خداحافظی علی دایی فاصله خود را با کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران کم کند و در صورت خداحافظی رونالدو در سال آینده بعید است این مهاجم با تجربه پرتغالی بتواند خود را به علی دایی برساند.

انتهای پیام/

آمار گل‌های ملی رونالدو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو به علی دایی امیدواری داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..