تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندارسمنان : ۱۰۷ طرح درسمنان هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فرماندار سمنان روز پنجشنبه درگفتگوی با خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان افزود: این طرح‌ها با چهار هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد:آمار طرح‌ها و میزان اعتبارات طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی نسبت به هفته دولت سال گذشته ۱۰۷ درصد افزایش داشته است.

دانایی، به افتتاح ۸۸ طرح در هفته دولت امسال اشاره و بیان کرد: ۷۷ طرح در بخش عمرانی با اعتباری بیش از ۶۵۹ میلیارد ریال و ۱۱ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری با ۲ هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان سمنان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سمنان ادامه داد: افتتاح طرح‌های اقتصادی زمینه اشتغال ۹۷۵ نفر را در این شهرستان فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۹ طرح به ارزش یک هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال ۱۷۱ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت و معدن، جهادکشاورزی، گاز، میراث فرهنگی و گردشگری و حمل و نقل جاده‌ای در هفته دولت امسال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: افتتاح واحدهای صنعتی درین ریس و کویر جین، مجتمع پرورش گاوشیری و سایبان باغی جزو ۱۱ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال است.

دانایی، به طرح‌های قابل بهره‌برداری در بخش عمرانی در سمنان اشاره و اضافه کرد: مرکز جامع سلامت، مجتمع پرورش مرغ تخم‌گذار، بخش سی سی یو بیمارستان شفا و مجموعه ورزشی نشاط و زمین چمن مصنوعی در مسکن مهر، از جمله طرح‌های افتتاحی بخش عمرانی این شهرستان است.

فرماندار سمنان یادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی و ورزشی و برپایی جُنگ شبانه از برنامه‌های هفته دولت ۹۸ در این شهرستان است.

استان سمنان ۸۳۴ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی در هفته دولت ۹۸ دارد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندارسمنان : ۱۰۷ طرح درسمنان هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..