تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با مهاجم فرانسوی تیم فوتبال تراکتور

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتور، فورچونه متولد ششم آگوست سال ۱۹۸۹ در پایتخت فرانسه هست و پست اصلی او مهاجم نوک است، اما در پست‌های وینگر راست، وینگر چپ، هافبک تهاجمی، هافبک راست و هافبک چپ هم سابقه بازی دارد. این بازیکن ۳۰ ساله ۱۸۲ سانتی متر قد و ۸۰ کیلو گرم وزن دارد.

آشنایی با مهاجم فرانسوی جدید تراکتور

مهاجم جدید تراکتور، سابقه بازی در سه تیم فرانسوی بزیرس، ترویس و لنز را دارد و ۱۱۰ بازی در لیگ دو فرانسه انجام داده که در مجموع ۲۹ گل به ثمر رسانده و ۲۵ پاس گل نیز ارسال کرده است.

بر اساس آمار نرم افزار ویژه آنالیز بازیکن، این بازیکن ۷۱ گل در مجموع تمامی بازی‌هایش به ثمر رسانده است.

کوین فورچونه در فصل گذشته ۳۹ بازی انجام داده و ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل هم ارسال کرده است که نشانگر وضعیت خوب این بازیکن هست و همچون سایر بازیکنان خارجی نیست که پس از پایان دوران اوج به لیگ ایران می‌آیند.

او در فصل جاری نیز چهار بازی انجام داده و موفق به ارسال یک پاس گل شده است؛ به نوعی می‌توان گفت از نظر بدنی نیز همچون سایر بازیکنان تراکتور آماده است.

باتوجه به اینکه فورچونه پاسپورت کشور مارتینیک را دارد؛ پنج بار برای تیم ملی مارتینیک بازی کرده و موفق به ثمر رساندن یک گل نیز شده است.

با جذب این بازیکن، نگرانی پرشور‌ها بابت خط حمله تیمشان رفع می‌شود و کارنامه فورچونه نشان می‌دهد که ارزش این همه صبر و مذاکره فشرده را داشته است.

 بیشتر بخوانید: بازیکن اهل پرو به تراکتور پیوست

انتهای پیام/ 

مهاجم خارجی جدید تراکتور را بیشتر بشناسید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با مهاجم فرانسوی تیم فوتبال تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..