تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع امید اسکوچیچ از مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان

مسئولان صنعت نفت آبادان اسکوچیچ را نا امید کردند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده می‌شد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داده تا هرچه سریع‌تر چند بازیکن خارجی در پست‌های مورد نظرش جذب کنند.

بیشتر بخوانید: مشتریان پر و پا قرص مهاجم صنعت نفت آبادان مشخص شدند

۲ تا از پست‌هایی که اسکوچیچ اصرار داشت تا بازیکن در آن‌ها جذب شود در قسمت حمله و هافبک دفاعی بود و حتی مسئولان باشگاه صنعت نفت تدارکات حضور یکی از آن‌ بازیکنان را دیده بودند تا خواسته‌های سرمربی خود را انجام دهند. اما به دلیل مشکلات مالی که این روز‌ها گریبانگیر نفتی‌ها شده مسئولان این باشگاه به اسکوچیچ خبر دادند که قرار نیست برای لیگ نوزدهم بازیکن خارجی جذب تیم شود و عملا اسکوچیچ را بابت این اتفاق نا امید کردند.

حالا اسکوچیچ باید با بازیکنان جوان خود به جنگ با رقبای تا دندان مسلح برود و قید بازیکن خارجی را حداقل برای این فصل از لیگ برتر فوتبال بزند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه صنعت نفت آبادان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع امید اسکوچیچ از مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..