تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش گریزمان به ادعای ترس او از بازگشت نیمار

ورزش سه: نیمار هفته هاست به سوژه داغ نقل و انتقالات بدل شده است و البته هنوز مشخص نیست مقصد بعدی او چه تیمی خواهد بود. در بارسلونا معتقدند که پی اس جی به هیچ عنوان نیمار را به این باشگاه نخواهد داد و او در نهایت به رئال خواهد رفت اما در هر صورت تا 11 روز دیگر(پایان نقل و انتقالات) احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

واکنش گریزمان به ادعای ترس او از بازگشت نیمار

رادیو مونته کارلو روز گذشته ادعا کرده بود که آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی جدید بارسا از این بیم دارد که نیمار به بارسا برگردد؛ چرا که معتقد است در این صورت دقایق کمتری به وی بازی خواهد رسید. در بارسلونا روی مثلث مسی، سوارز و نیمار حساب بیشتری باز می کنند و گریزمان احتمالا نیمکت نشین خواهد شد.

مهاجم سابق اتلتیکو اما در واکنش به این ادعا در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت:« عه! از کجا این را می دانید؟»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش گریزمان به ادعای ترس او از بازگشت نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..