تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای سکونت یک مدیرکل در خانه ۱۴ میلیارد تومانی! / ۳ دروغی که دست ورزشکار ایرانی قاتل را برای پلیس رو کرد / زنی که جای پرداخت بدهی به عقد موقت طلبکار درآمد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

ماجرای سکونت یک مدیرکل در خانه ۱۴ میلیارد تومانی! / ۳ دروغی که دست ورزشکار ایرانی قاتل را برای پلیس رو کرد / زنی که جای پرداخت بدهی به عقد موقت طلبکار درآمد

ماجرای سکونت یک مدیرکل در خانه ۱۴ میلیارد تومانی!
این‌روزها خبری مبنی بر سکونت مدیرکل بیمه ایران مازندران در منزلی که قیمت آن بیش از ۱۴ میلیارد تومان است، دست به دست می‌شود که برای مشخص شدن صحت و سقم خبر و با توجه به درخواست‌های مردمی به موضوع ورود کردیم.

۳ دروغی که دست ورزشکار ایرانی قاتل را برای پلیس رو کرد
بازپرس پژوهش با شنید‌ن گزارشی از قتل یک مرد جوان د‌اخل خودروی پژو به سمت د‌هکد‌ه المپیک راه افتاد و نیم ساعت بعد به محل جنایت رسید.

زنی که جای پرداخت بدهی به عقد موقت طلبکار درآمد/ با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌ام از من سوء استفاده می‌کرد
زنی با اشاره به این که فریب گرگی در لباس میش را خورده، ماجرای زندگی‌اش را برای کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد تعریف کرد.

قتل استاد دانشگاه آبیک قزوین که مانع روابط نامشروع قاتلان شده بود
چند جوان جان یک استاد دانشگاه در شهرستان آبیک قزوین را گرفتند زیرا او عاملی بازدارنده مقابل روابط نامشروع و غیر اخلاقی آنها بود.

واکنش مهناز افشار به حواشی و اخبار منتشره جنجالی درباره خود/ به وطنم باز می گردم! + جزئیات
مهناز افشار طی یک گفتگو از برخی حاشیه‌هایی که این روز‌ها برایش به وجود آمده صحبت کرد.

این مرد پلید را می شناسید؟ / شیطان تلگرامی دختران تهرانی را به خانه خالی می کشاند! + عکس
سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مرد ۳۵ ساله خبرداد که با اغفال دختران جوان در فضای مجازی با آن‌ها دوست شده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.

قتل زن خانه‌دار به دست شوهر عصبانی/ منزل به هم ریخته بود با شال خفه‌اش کردم
مرد عصبانی که همسرش را به‌خاطر انجام ندادن کار‌های خانه به قتل رسانده بود پس از دو سال به این جنایت اعتراف کرد.

ادعای عجیب و مضحک دختر صدام درباره شهید تندگویان جنجال‌برانگیز شد!
دختر دیکتاتور جنایتکار عراق به تازگی ادعای مضحکی را درخصوص شهید تندگویان مطرح کرده است.

رمزگشایی از حرکات حیرت‌انگیز شعبده‌باز‌های مشهور/ از سعید فتحی روشن تا سایمون
بالا گرفتن تب شعبده‌بازی با حضور فتحی روشن در فینال «عصر جدید»، بهانه‌ای شد تا راز‌های شعبده باز‌های فینالیست مسابقات استعدادیابی دنیا را لو بدهیم

مادر روانی با گمراه‌کردن پزشکان پسرش را ۱۳ بار زیر تیغ جراحی فرستاد
یک مادر آزارگر که پسر سالمش را به ۱۳ عمل جراحی بیفایده کشانده بود به علت آزار فرزندش و سوءاستفاده از پزشکی متهم به دو دهه زندان شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای سکونت یک مدیرکل در خانه ۱۴ میلیارد تومانی! / ۳ دروغی که دست ورزشکار ایرانی قاتل را برای پلیس رو کرد / زنی که جای پرداخت بدهی به عقد موقت طلبکار درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..