تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل تصمیم گرفته از پنل‌های اولد BOE در آیفون‌های 2020 استفاده کند

اپل در پی کاهش وابستگی خود به سامسونگ برای تأمین پنل‌های اولد است و گزارش‌ها از آمادگی BOE چین به‌عنوان جایگزینی برای سامسونگ خبر می‌دهد.

براساس گزارش‌های جدید Nikkei، اپل در مرحله‌ی تأیید نهایی صفحه‌نمایش‌های اولد BOE قرار دارد تا از آن‌ها در آیفون‌های آینده خود استفاده کند. کوپرتینویی‌ها در حال آزمایش صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر هستند و همین خبر احتمال استفاده‌ی آن‌ها از چنین پنل‌هایی را افزایش داده است. این اولین‌بار است که این غول فناوری آمریکایی شرکتی چینی را به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی پنل‌های اولد انتخاب می‌کند.

گفته می‌شود تا پایان سال جاری، اپل باید تصمیم بگیرد آیا برای کاهش وابستگی به سامسونگ می‌تواند BOE را به‌عنوان تأمین‌کننده صفحه‌نمایش‌ آیفون‌های ۲۰۲۰ در نظر بگیرد یا خیر. به‌گفته‌ی منبعی آشنا، صفحه‌نمایش BOE می‌تواند ۲۰ درصد از صفحه‌نمایش سامسونگ ارزان‌تر باشد.

مقاله‌های مرتبط:

از مدت‌ها قبل شایع شده بود که اپل می‌خواهد پنل‌های اولد را از تأمین‌کنندگان مختلف تهیه کند و وابستگی خود به یک تأمین‌کننده را کاهش دهد. در‌حال‌حاضر، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده صفحه‌نمایش‌های آیفون، سامسونگ است. این خبر خوبی برای اپل نیست و شرایط وقتی بغرنج‌تر می‌شود که گوشی‌های ساخت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین رقبای آیفون هستند. از‌این‌رو، از سال گذشته شایعات زیادی درباره‌ی مذاکره‌ی اپل با BOE به‌منظور تأمین صفحه‌نمایش اولد آیفون شنیده می‌شد.

ناگفته نماند در ماه مارس، BOE از تصمیم خود مبنی‌بر تأمین پنل‌های آیفون گفت و در ماه گذشته، با تحریم‌های ژاپن علیه سامسونگ و کره‌جنوبی این حرکت سرعت بیشتری به‌خود گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل تصمیم گرفته از پنل‌های اولد BOE در آیفون‌های 2020 استفاده کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..