تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه کاربران خبرآنلاین در استفاده از کالاهای تولید داخل/ کیفیت برخی کالاها حتی از نمونه خارجی هم بهتر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه حمایت از تولید در ایران سال‌هاست در دستور کار قرار دارد. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز ایران در حمایت واقعی از تولید و ایجاد انگیزه برای مصرف‌کنندگان برای خرید کالای داخلی راه درازی در پیش دارد. این در حالی است که برخی کالاهای داخلی کیفیتی مناسب و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را دارا هستند اما تمایل مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاهای خارجی سبب شده است برخی از تولیدکنندگان از مارک‌های خارجی برای کالای خود بهره گیرند.  

در این خصوص در نظرسنجی‌ای که خبرآنلاین تحت عنوان «تجربه شما در استفاده از کالای با کیفیت داخلی چیست؟ » برخی کاربران عنوان کردند «مردم ذهنیت بدی نسبت به کالای ایرانی دارند؛ این در حالی است که بعضی از کالاها حتی از نمونه خارجی هم بهتر هستند. »

یکی از کابران خبرآنلاین نوشت: «یه بار یه زودپز از برند داخلی گرفتم برای هفت پشتم کافیه. از همون اولین روز استفاده نشتی شدید بخار داشت. هرچی زنگ می‌زدم می‌گفتم طرف قبول نمی‌کرد. آخرش با موبایل فیلم گرفتم براش فرستادم. بعد از تعمیر هم درست شد. اونو با یه زودپز دیگه عوض کردن. جدیدش رو هم فرستادن همون مشکل را داشت. دیگه از پیگیری کردن خسته شدم و فقط به خودم لعنت فرستادم که پولی رو که به سختی به‌دست آورده بودم، دور ریختم. »

«هومن» کاربر خبرآنلاین عنوان کرد: «ماه پیش یه یخچال ساید به قیمت ۲۱ میلیون از شرکت محترم "اس..." به صورت اقساط خریدم که بعد از نصب متوجه شدم روی دربش ضربه خورده و کمی خط و خش داره. بعد از ۲ ماه تماس‌های پی در پی و بی‌نتیجه خسته شدم و موضوع رو پیگیری نکردم، چون هربار که تماس می‌گرفتم، احساس می‌کردم از یه رینگ بوکس شکست خورده بیرون آمدم. الان هم هر ماه دارم قسط پرداخت می‌کنم و هر بار که گوشه خونه می‌بینمش، داغم تازه می‌شه و سلامی می‌کنم خدمت آن شرکت محترم. »

کاربری یادآور شد: «من یه سوپ درست‌کن از یکی از برندهای معتبر ایرانی خریدم که تو همون هفته اول درش از جا کنده شد و موتورش هم جام کرد که به نمایندگی مربوطه مراجعه کردم که یه خانوم جوون بسیار خوش برخورد بدون این‌که اصلا ببینن شکایت من چیه، همونجا بهم جواب مثبت داد و الانم خوشبختیم و فقط از کالاهای ایرانی استفاده می‌کنیم، چون سرنوشتمونو رقم زد. »

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «من از تولیدات قدیمی داخلی که استفاده کردم و همچنان بعد از دو دهه کارایی دارند، راضی هستم (سپهر الکتریک، آبسال، پارس خزر، آزمایش، صنام و...) ولی تولیدات جدید داخلی و به خصوص تولیدات ۱۰ سال اخیر به شدت بی‌کیفیت هستند. »

کاربری عنوان کرد: «ما فقط «کالای داخلی» مصرف کردیم نه «کالای با کیفیت داخلی». همشون بالاخره یه جای کارشون میلنگه. »

کاربری تصریح کرد: «فکر می‌کنم خرید کالای داخلی در اغلب موارد دور ریختن پول هست، به‌خصوص در بخش پوشاک. تا به حال هر وقت لباس ایرانی خریدم با اینکه پولی کمتر از اجناس خارجی پرداخت نکردم، اما بعد از اولین استفاده دیگه به درد نخورده، چند بار تیشرت خریدم با اولین شست‌وشو کج شده و رفت توی سطل آشغال، لوازم خونه هم که قیمتش با اجناس خارجی برابری داره با این تفاوت که خدمات ندارن و بحث خودرو که دیگه اصلا نیاز به گفتن نداره، بنابراین مجبور هستیم کالای خارجی خرید کنیم، چون تولیدکننده داخلی متاسفانه احترامی برای مصرف کننده قائل نیست. »

۲۲۶۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه کاربران خبرآنلاین در استفاده از کالاهای تولید داخل/ کیفیت برخی کالاها حتی از نمونه خارجی هم بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..