تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی و در مراسم Gamescom 2019 مشخص شد که قرار است عنوان Cyberpunk 2077 قرار است به پلتفرم استادیا وارد شود. ظاهرا گوگل و سی‌دی‌پراجکت‌رد هر دو برسر عرضه این بازی به پلتفرم استادیا به توافق رسیده‌اند؛ خود شرکت سی‌دی‌پراجکت‌رد پیش‌تر نیز با انتشار ویدیویی اعلام کرد که این بازی علاوه بر کنسول‌های اعلام شده، وارد پلتفرم استادیا نیز خواهد شد.

سی‌دی‌پراجکت‌رد در صفحه توییتر خود تصاویری جدید از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ منتشر کرده است که تاکنون در هیچکدام از تریلرهای این بازی نمایش داده نشده بود و این تصاویر برای اولین بار است که در فضای مجازی پخش می‌شود. تمامی این تصاویر از محیط و دنیای بازی Cyberpunk 2077 گرفته شده‌اند و تقریبا همه‌ی این تصاویر نشانگر دنیای پرجنب‌و‌جوش سایبرپانک هستند. همچنین در این تصویر تعدادی از ان‌پسی‌سی‌های موجود در بازی نیز نمایش داده شده‌اند؛ به طور کلی می‎توان گفت عنوان Cyberpunk 2077 یک ماشین زمان است که گیمرها را به آیده‌ای خیالی خواهد برد که تجربه آن برای هرکسی جذاب خواهد بود.

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077

همچنین در مراسم Gen Con 2019 که ماه گذشته برگزار شد، شرکت سی‌دی‌پراجکت‌رد اعلام کرد که در حال کار روی نسخه جدید بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با نام Cyberpunk 2077 – Afterlife است که فعلا این شرکت قصد ندارد از آن جزئیاتی را منتشر کند و در حال حاضر اخبار این بازی در حد اخباری بسیار مبهم باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: دقت و عملکرد بالای مربیان در بازی NHL 20

با این حال تمرکز اصلی شرکت سی‌دی‌پراجکت‌رد روی عرضه Cyberpunk 2077  است و این شرکت قصد دارد عنوان مذکور را به بهترین نحو ممکن طراحی کند. احتمالا شرکت سازنده تا چند روز آینده اطلاعات بیشتری از بازی Cyberpunk 2077  منتشر کند که تا آن زمان باید منتظر بود.

انتهای پیام/

تصاویر جدید بازی Cyberpunk 2077  منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..