تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند

معاون فنی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کندمحمد جهانگیری، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی تبلیغات خارج از عرف در حوزه سلامت و امورپزشکی در فضای مجازی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی در زمینه فعالیت پزشکان و تبلیغات آنها در فضای مجازی، قوانینی را ابلاغ کرده است. با افزایش تبلیغات پزشکان در فضای مجازی، این سازمان تاکید جدی بر رعایت قوانین ابلاغی دارد.

او ادامه داد: هرگونه تبلیغات در زمینه خدمات پزشکی باید در چارچوب‌ آئین نامه ابلاغی سازمان نظام پزشکی باشد، در غیر این صورت با فرد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: قوانین ابلاغی مربوط به تبلیغات پزشکان در گذشته شامل فضای مجازی و اینستاگرام نبوده، اما با توجه به شرایط جدید، فضای مجازی نیز مشمول قوانین ابلاغی سازمان نظام پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: پزشکان باید تبلیغات در فضای مجازی را با مجوز نظام پزشکی انجام دهند

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی افزود: سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند و در صورت مغایرت با قوانین ابلاغی تذکرات لازم را به فرد متخلف می‌دهد.

او گفت: در زمنیه تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات پزشکی به خصوص در حوزه زیبایی سازمان نظام پزشکی هماهنگی‌های لازم را با وزارت ارشاد، شهرداری، وزارت کشور، صدا و سیما و بازرسی کل کشور انجام داده است .

انتهای پیام/

فضای مجازی، مشمول قوانین ابلاغی سازمان نظام پزشکی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..