تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید مرد شماره یک سامسونگ بر ارتقاء مهارت‌های نرم افزاری شرکت

جی‌وای لی، نائب‌رئیس سامسونگ الکترونیکس، طی بازدیدی از مراکز آموزشی این شرکت، بر توجه بیشتر به استخدام نیروهای متخصص در زمینه‌ی نرم‌افزار تأکید‌کرد.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ سال گذشته چهار انستیتوی آموزش نرم‌افزار، در شهرهای گوانگجو، سئول، دائجئون و گومی تأسیس کرد. در این مراکز، فارغ التحصیلان بیکار زیر ۳۰ سال، علاوه بر آموزش رایگان در زمینه‌ی نرم‌افزار، کمک‌هزینه‌ای برابر ۱ میلیون وون (معادل ۸۳۰ دلار) نیز در ماه دریافت می‌کنند. همچنین مراکز تحقیقاتی سامسونگ در سراسر جهان، برخی فارغ‌التحصیلال ممتاز این مراکز آموزشی را به‌عنوان کارآموز جذب می‌کنند. سامسونگ قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۰ هزار نیروی جوان در این مؤسسات آموزش دهد و بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیارد وون (۴۱۳ میلیون دلار) برای این‌ منظور در‌نظر‌ گرفته‌ است.

سامسونگ در بیانیه‌ای، هدف از بازدید غیرمنتظره جی‌وای لی (Jay Y. Lee)، نائب‌رئیس این شرکت از آکادمی نرم‌افزار سامسونگ برای جوانان (SSAFY) در گوانگجو را تأکید بر اهمیت کسب مهارت‌های لازم در حوزه نرم‌افزار در مقیاس ملی دانست. در ادامه‌ی این بیانیه آمده‌ است: نرم‌افزار، از مهارت‌های اساسی موردنیاز در تبدیل فرمت داده‌های حجیم حاصل از ارتباطات 5G است و از اجزاء اصلی انقلاب صنعتی چهارم به‌شمار‌ می‌رود. ازاین‌رو سامسونگ درصدد است تا با ارائه‌ی ایده‌های نو، از پیش‌گامان این عرصه باشد.

فارغ‌التحصیلان بیکار دانشگاه‌ها، علاوه‌بر آموزش رایگان در مراکز آموزشی سامسونگ، کمک‌هزینه‌ای معادل ۸۳۰ دلار در ماه دریافت می‌کنند

مرکز گوانگجو با مساحتی بالغ بر ۷۰۰ مترمربع و با بهره‌گیری از آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا، امکان آموزش هم‌زمان ۱۵۰ نفر را در ۴ کلاس مجزا دارد. و سامسونگ درصدد است، ظرفیت این مرکز را تا سال ۲۰۲۰ به ۳۰۰ نفر افزایش‌ دهد.

لی پیش از بازدید از این مرکز، از خط تولید لوازم خانگی شرکت مذکور بازدید کرده بود و در دیداری با مدیران ارشد، از آن‌ها خواسته‌ بود با عبور از مرزهای سنتی، از قابلیت‌های 5G در محصولات خود بهره بگیرند و به‌کارگیری سیستم‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء را نیز مدنظر داشته‌ باشند.

جی‌وای لی که در عمل رهبر این غول تکنولوژی کره‌ای به‌شمار‌ می‌رود، نقشی تعیین‌کننده در تصمیم سامسونگ برای احداث مراکز تحقیقاتی هوش مصنوعی در سطح جهان داشته است. وی پیش از این گفته بود، شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۰، یک هزار نیروی متخصص در زمینه‌ی هوش مصنوعی استخدام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید مرد شماره یک سامسونگ بر ارتقاء مهارت‌های نرم افزاری شرکت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..