تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای کشاورزان امریکایی و ترامپ

کشاورزان و صنایع سوخت دیزل و همچنین کنگره آمریکا روی دولت آمریکا فشار آوردند تا از سیاست‌های جدید درباره سوخت دیزلی عقب نشینی کنند.

اخیرا دولت آمریکا اعلام کرده که پالایشگاه‌های این کشور می‌توانند از استفاده از محصولات کشاورزی به عنوان سوخت دیزل را اجرا نکنند.

طی ماه جاری کشاورزان آمریکایی به دلیل قیمت‌های پایین محصولات کشاورزی که به واسطه جنگ تجاری با چین ایجاد شده و همچنین ارائه آمارهای مبهم از قیمت‌ها و تولیدات کشاورزی گله کرده‌اند.

آنها همچنین گفته‌اند که دونالد ترامپ وعده‌هایی که در کمپین‌های مبارزاتی برای کشاورزان داده ، عمل نکرده است.

کشاورزان آمریکا: ترامپ منافع شرکت‌های نفتی را به منافع کشاورزان ترجیح می‌دهد

کشاورزان آمریکا به تصمیم دولت آمریکا مبنی بر ارائه معافیت به ۳۱ پالایشگاه این کشور درباره الزامات آنها برای استفاده از اتانول حاصل از ذرت برای استفاده در تولید بنزین اعتراض کردند.

آنها می‌گویند معافیت پالایشگاه‌ها در استفاده از ذرت و سویا به عنوان سوخت دیزل، تولید کنندگان بایودیزل را با مشکل جدی مواجه می‌کند و تولید محصولاتی نظیر ذرت کاهش یافته و کارگران اخراج می‌شوند.

علاوه بر ذرت، سویا نیز به عنوان یک محصول بایودیزل استفاده می‌شود که رشد تولید آنهاکاهش یافته است.

اتحادیه سویاکاران طی نامه‌ای به کاخ سفید اعلام کرد:« نمی‌دانیم چرا دولت آمریکا همچنان منافع شرکت‌های نفتی را به منافع کشاورزان ترجیح می‌دهد.»

۲۲۶۲۲۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای کشاورزان امریکایی و ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..